Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
- Umiejętności budowania przekazu promocyjnego w Internecie;
- Planowania kampanii promocyjnej on-line;
- Umiejętności zarządzania serwisami internetowymi z punktu widzenia biznesowego;
Korzyści
Umiejętność wykorzystania Internetu w szeroko rozumianych działaniach marketingowych nie tylko przedsiębiorstwa, ale każdej instytucji wydaje się w obecnych czasach podstawową umiejętnością wspierającą konkurencyjność i zdobywanie nowych klientów.
Proponowane Państwu szkolenie jest
wyjątkową kompilacją umiejętności marketingowych: komunikacyjnych, związanych z PR oraz budowaniem trwałej relacji z klientem, kompilacją przygotowaną przez analityków i praktyków e-biznesu.
Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy
Dynamiczny rozwój działalności biznesowej opartej na wykorzystaniu Internetu w procesach sprzedaży czy też komunikacji stał się faktem. Mimo jednak, iż rynek ten nie jest już rynkiem bardzo młodym, ciągle istnieje problem z umiejętnościami poruszania się po nim. Jeśli
instytucja zamierza skutecznie wykorzystywać możliwości jakie niesie ze sobą Internet powinno nauczyć się jak sprzedawać siebie (swój wizerunek) oraz promować swoje produkty w Sieci. Szkolenie ma charakter warsztatowo – dyskusyjny i prowadzone jest
w formie wykładu oraz dyskusji moderowanej. Poszczególne bloki szkolenia kończą się
wspólną analizą praktycznych przykładów.
Program szkolenia
- Internet jako medium w działalności firmy
- modele wykorzystania Internetu w działalności gospodarczej;
- jak ocenić przydatność Internetu dla przedsiębiorstwa?
- charakterystyka „polskiego Internetu”;
- Wykorzystanie poczty elektronicznej
- rodzaje przesyłek mailingowych;
- problematyka spamu;
- mailing jako kampania reklamowa;
- komunikacja z klientem, czyli newsteller;
- jak stworzyć skuteczne e-mailing?
- Marketing wirusowy
- czym jest marketing wirusowy?
- przykłady wykorzystania marketingu wirusowego: filmy, gry, kartki, inne akcje;
- jak zarządzać kampanią wirusową?
- Serwis internetowy, czyli co klient tak właściwie o Tobie wie?
- jakość użytkowa serwisu internetowego;
- podstawowe zasady funkcjonalności serwisów WWW;
- jak uczyć się od innych – czyli o błędach w serwisach internetowych;
- sposoby badania funkcjonalności serwisu internetowego;
- Programy lojalnościowy
- behawioralne a afektywne podejścia do lojalności;
- lojalność.com ... czyli co?
- sposoby budowania lojalności klienta w Sieci.
- Czas realizacji: 1 dzień (6 godzin)