Marka jako Element Komunikacji Marketingowej - Kurs - e-learning

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Polski Uniwersytet Wirtualny

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Marka jako Element Komunikacji Marketingowej - Kurs - Online

  • Profil słuchacza / wymogi
    Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje
    Budowa marki i umiejętność skutecznego zarządzania nią stały się jednym z warunków sukcesu strategicznego firm. Silna marka o ugruntowanej pozycji jest wartością przyczyniającą się do umacniania i rozwoju firmy oraz do osiągania korzystnej pozycji rynkowej.
    Kurs przedstawia zagadnienia związane z istotą kreowania marki i zarządzania nią — począwszy od określenia niepowtarzalnej użyteczności i tożsamości marki, procesu nadawania jej nazwy, aż po przestudiowanie wszelkich aspektów z nią związanych, do których należą: budowanie wizerunku marki, wykorzystywanie odpowiedniej strategii markowania produktów, kreowanie działań promocyjnych w budowaniu świadomości marki, budowanie pakietów lojalnościowych oraz wycena marki przekładająca się na pozycję konkurencyjną.

    Cel kursu:
    Po zakończeniu uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
    • technik zarządzania marką,
    • zasad kreowania wizualizacji marki, budowania wartości marki i jej wyceny, kształtowania działań komunikacji marki z otoczeniem oraz budowania strategii marki,
    • nadawania nazw i symboli markom,
    • budowania wizerunku marki,
    • kreowania działań promocyjnych w budowaniu świadomości marki,
    • budowania pakietów lojalnościowych,
    • wyceny marki,
    • budowania odpowiedniej strategii marki.
    Zawartość kursu:
    1. Istota i znaczenie zarządzania marką
    2. Budowanie wartości marki
    3. Zarządzanie markami
    Czas trwania: 8 tygodni

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |