Cel szkolenia
Rozpoczęcie procesu kreowania misji i wizji, z którą utożsamiają się
wszyscy pracownicy, która integruje zespół i oparta jest o kluczowe
wartości ważne z punktu widzenia zarządzania firmą.
Paradoksem jest, że niejednokrotnie misję firmy formułuje...
Cel szkolenia
Komunikujemy się by informować, wyjaśniać, motywować, wspierać,
negocjować. Niezależnie od celu, porozumiewanie się stanowi podstawę
naszych relacji. Zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym,
słuchanie, konstruktywne prowadzenie dyskusji...
Celem szkolenia jest
Opanowanie technik zaawansowanej komunikacji i nabycie umiejętności
używania słów, zwrotów, konstrukcji lingwistycznych w taki sposób, aby
rozumiejąc ich znaczenie wpływać na innych ludzi i uodpornić się na
próby manipulacji.
Każdy...
Gra dobrze odzwierciedla wszystkie mechanizmy, jakie występują w
zarządzaniu zakupami w przedsiębiorstwie. Uczestnicy w grze tworzą
strategie, analizują rynek i konkurencję, opracowują plan działań i
techniki jego wdrożenia.
Konstrukcja gier symulacyjnych...
Celem cyklu szkoleniowego jest
Zwiększenie efektywności i umiejętności sprzedażowych
przedstawicieli handlowych, poprzez poznanie narzędzi i opanowanie
technik sprzedaży oraz wykształcenie właściwej postawy i nawyków.
Cel osiągniemy poprzez
Dostarczenie,...
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy w sposób praktyczny poznają i przećwiczą techniki
skutecznego telemarketingu typu „telefonów na zimno” przy
telemarketingu outbound'owym, oraz zasady rozmów przychodzących przy
obsłudze infolinii, helpdesk itp.
Poprzez...
Szkolenie przygotowuje hostessy do profesjonalnej obsługi każdego typu klienta i imprezy.
Uczestnicy poznają znajomość obyczajów i form towarzyskich oraz
umiejętność postępowania i radzenia sobie w różnych złożonych
sytuacjach życiowych i zawodowych. Dobre...
Celem szkolenia jest zbudowanie wiedzy i umiejętności dotyczących
prowadzenia procesu rekrutacji. Uczestnicy nauczą się czym jest
rekrutacja i jakie są warunki dobrego procesu. Zostanie omówiony i
przećwiczony każdy element procesu:...
Szkolenie przeznaczone dla tych wszystkich przedsiębiorców i menedżerów,
a także pracowników działów sprzedaży i zakupów lub działów prawnych
firm, którzy w codziennej pracy mają do czynienia z zawieraniem umów z
zagranicznymi...
Jak prowadzić negocjacje samemu a jak w zespole ? Jak się przygotować ?
Jak prowadzić rozmowy ? Mechanizm negocjacji - komunikacja i perswazja.
Jak unikać konfliktu podczas rozmów? Jak nie popełnić najczęstszych
błędów ? Jakie...
Wśród menedżerów controlling jest uznawany za sposób zarządzania
skutecznie przeciwstawiający się kryzysowi czy konkurencji. Wprowadzenie
zasad controllingu jest warunkiem niezbędnym dla rzetelnej oceny
skuteczności funkcjonowania...
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących pogłębić swoja wiedzę i
zwiększyć umiejętności negocjacji. Metoda crtical thinking skupia się na
argumentacyjnej stronie prowadzenia negocjacji. Podczas szkolenia nacisk
położony...
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów prawnych, działów
handlowych, sprzedaży i obsługi klienta, zajmujących się także
windykacją nie płaconych terminowo należności. Jego celem jest
poszerzenie wiedzy z zakresu prawnych...
Doprowadzenie uczestników do poziomu świadomości dotyczącej używania
chwytów werbalnych i niewerbalnych podczas wystąpień publicznych.
Szkolenie kierujemy do:
Wszystkich, którzy w swej praktyce zawodowej muszą występować...
Celem szkolenia jest aktualizacja oraz usystematyzowanie wiedzy z
zakresu obowiązujących przepisów, dotyczących prawa budowlanego i
planowania przestrzennego, z uwzględnieniem najnowszych zmian
legislacyjnych. Szkolenie prowadzone...
Dlaczego warto?
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników i kierowników działów
zarządzania zasobami ludzkimi. Jego celem jest kompleksowe zaznajomienie
zagadnieniami Human Resources Managment. Podczas szkolenia uczestnicy...
Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy i umiejętności niezbędnych w pracy służby bhp podczas realizacji zadań podnoszących kulturę pracy.
Szkolenie kierowane do pracowników służby bhp oraz osób, dla których szeroko rozumiana kultura pracy jest czynnikiem niezbędnym...
Celem szkolenia jest uzyskanie i uzupełnienie wiedzy z zakresu postępowania kontrolnego organów nadzoru nad warunkami pracy, dokumentowania tych działań oraz ich skutków prawnych.
Szkolenie kierowane jest do pracowników służby bhp, pracodawców oraz innych osób...