Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy
na temat skutecznych technik zachowań asertywnych w biznesie oraz
doskonalenie umiejętności asertywnej komunikacji.
Program szkolenia:
• Pojęcie asertywności
• Mapa asertywności
•...
Cel szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla
wszystkich pracowników mających kontakt z klientem. Instytucja dbająca o
swoich Klientów a co za tym idzie o swój wizerunek musi zadbać o
odpowiednie standardy obsługi Klienta. Aby je zapewnić wszyscy jej
pracownicy...
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zwiększenie
skuteczności pracowników firmy poprzez doskonalenie umiejętności
komunikowania się, zwiększenie przepływu informacji pomiędzy zespołami.
Program szkolenia:
• Czym jest komunikacja
• Komunikacja...
Cel szkolenia: Prezentowany warsztat ma na celu
przedstawienie uczestnikom i przećwiczenie wraz z nimi wybranych technik
negocjacyjnych. Zdobyte w ten sposób nowe umiejętności uczestnicy będą
mogli wykorzystać praktycznie podczas swoich kontaktów z klientami....
Kategoria: Komunikacja w Biznesie
Typ: W ciągu tygodnia
Więcej informacji
Modal Header
Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.