Moduł 1 - Czym jest postawa asertywna?
Typy ludzkich zachowań ( postawa uległa, postawa agresywna, postawa bierna oraz postawa asertywna). Asertywność jako umiejętność egzekwowania własnych praw i szanowania praw innych.Prawa...
Forma szkolenia Interaktywny warsztat.
Szczególny nacisk kładziemy na rozwiązania praktyczne, dlatego też
szkolenia prowadzone są metodami warsztatowymi, z naciskiem na
interaktywny udział uczestników poprzez study case, gry symulacyjne,
ćwiczenia, scenki, etc....
Program:wprowadzenie do coachingulife coachingcoaching menedżerskicoaching indywidualnycoaching korporacyjnysesje coachingowe - organizacja i prowadzeniemodele sesji coachingowychnarzędzia i technikiproblemy i pułapkiwięź z klientemefekty...
Podczas szkolenia uczestnicy powinni:
* uzyskać wiedzę o istocie i sensie ekonomicznym motywowania pracowników
* przećwiczyć umiejętności motywowania pracowników oraz projektowania systemów motywacyjnych...
Ludzie chcą być zauważeni.
Pragną uznania swych osobistych osiągnięć i wkładu w osiągnięcia zbiorowe.
Często uznanie jest formą podziękowania.
Osobiste osiągnięcie jako takie jest motywujące,
motywacja ta zwiększa się jednak bardzo,
gdy ktoś je zauważa...
Kategoria: Motywacja
Typ: Zaoczne
Więcej informacji
Modal Header
Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.