Tylko 3 miesiące treningu pozwolą Ci nabyć sprawności:
- szybkiego czytania - 4-krotnie zwiekszy się Twoje tempo czytania przy zachowniu zrozumienia i komfortu czytanego tekstu
- koncentracji
- w wykorzystaniu technik pamięiowych
- w zakresie treningu pamięciowego
- w notowniu za pomocą Map Myśli
- w pracy z celem
- w pracy z systemem powtórkowym
- w zarządzaniu czasem uczenia się
- w strategii uczenia się - pod kątem Indywidualnych Wzorców Myślenia
- rozpoznawania IWM u innych - jak myśli egzaminator
- autoprezentacji - praca z kamerą (komunikacja werbalna i niewerbalna)
- pozbywania się stresu przed wystąpieniami i egzaminami
- postaw aserywnych
- pracy z zasobami
- pracy z zasobami w kontekście coachingu i somatoterapii
Program KWANTOWY UMYSŁ osadzony jest w bardzo szerokim kontekście. Celem jest nie tylko opanowanie przez kursanta szybkiego czytania, ale również umiejętność zaangażowania i wykorzystania jego intelektualnych możliwości do szybszego i bardziej racjonalnego uczenia się. Efektem treningu jest opanowanie przez uczestnika kursu szeregu nawyków, które składają się na naturalny, zintegrowany system uczenia się.
„KWANTOWY UMYSŁ”
Program szybkiego czytania i rozwoju osobistego dla młodzieży licealnej i dorosłych
Program osadzony jest w bardzo szerokim kontekście. Celem jest nie tylko opanowanie przez kursanta szybkiego czytania, ale również umiejętność zaangażowania i wykorzystania jego intelektualnych możliwości do szybszego i bardziej racjonalnego uczenia się. Efektem treningu jest opanowanie przez uczestnika kursu szeregu nawyków, które składają się na naturalny, zintegrowany system uczenia się.
Kurs pozwoli Ci nabyć sprawność:
- szybkiego czytania i koncentracji
- w wykorzystaniu technik pamięciowych
- w zakresie treningu pamięciowego
- w notowaniu za pomocą Map Myśli
- w pracy z celem
- w pracy systemem powtórkowym
- w zarządzaniu czasem uczenia się
- w strategii uczenia się pod kątem Indywidualnych Wzorców Myślenia (IWM)
- autoprezentacji – praca z kamerą (komunikacja werbalna i niewerbalna)
- pozbywania się stresu przed wystąpieniami i egzaminami
- postaw asertywnych