Szczegółowe informacje
Cel szkolenia
Celem kreowania wizerunku osób może być:
- lepsza prezencja osób reprezentatywnych;
- odpowiednia prezencja osoby bądź osób w danej sytuacji;
- konieczność wprowadzenia identyfikacji wizualnej wizerunku poszczególnych osób w danym segmencie struktur organizacji i firm
Program szkolenia
KREOWANIE PRAWIDŁOWEGO WIZERUNKU – PODSTAWY ZASAD
- Czym jest i skąd pochodzi świadomość własnego wizerunku?
- Czynniki historyczne, społeczno środowiskowe i indywidualne jednostki;
- Elementy składowe Naszego wizerunku;
- Struktura skuteczności komunikatów wizerunku;
- Charakterystyka receptorów, jako instrumentów odpowiedzialnych za odbiór komunikatów o Naszym wizerunku;
- Barwy i kształty podświadome jako źródło informacji w interpretacji wizerunku;
- Wizerunek mentalny i wizerunek fizyczny – prawidłowe rozwiązania;
- Analiza osoby – aspekty doboru garderoby, kolorystyki, dodatków, fryzury, obuwia, itp.;
- Skuteczność w komponowaniu poszczególnych komunikatów zawartych w Naszym wizerunku;
- Świadome posługiwanie się elementami wizerunku jako czynnikami decydującymi i ułatwiającymi komunikację;
- Podstawowe zasady doboru garderoby i elementów prawidłowego wizerunku;
- Garderoba na dzień i na wieczór – zasady doboru.
MAKIJAŻ WIECZOROWO BIZNESOWY – DOPEŁNIENIE WIZERUNKU
- Zasady makijażu wieczorowego;
- Zasady makijażu biznesowego;
- Kształty twarzy – poradnictwo;
- Modelaż, barwy zimne lub chłodniejsze, opalizujące;
- Warsztaty – wykonanie makijażu wieczorowo biznesowego według i pod okiem instruktorów
SZCZEGÓŁY MĘSKIEGO WIZERUNKU – WIZYTÓWKA ŚWIADOMOŚCI
- Zasady doboru garderoby na wieczór;
- Obuwie – podstawowy element wizerunku mężczyzny;
- Spodnie – dobierajmy świadomie;
- Jeżeli nie skarpety – to, dlaczego i co w zamian?
- Pasek – czy jest obowiązkowy?
- Bielizna – ludzka rzecz – tylko, jaka?
- Koszule, – co w nich powinno być zawarte;
- Krawat czy muszka?
- Marynarki;
- Zegarek, wizytownik, teka, portfel, fryzura, parasol, artykuły piśmiennicze, chusteczka, butonierka;
- Zasada złotego podziału – proporcje sylwetki;