Kreatywność to nie tylko bujna wyobraźnia i zdolność do fantazjowania. Kreatywność to umiejętność tworzenia nowych, nietypowych rozwiązań, to zdolność dziwienia się, obserwacji rzeczywistości, wychodzenia poza schemat. To obok inteligencji emocjonalnej cecha bardzo pożądana przez pracodawców, a w reklamie wręcz niezbędna. Kreatywność przejawia się w nietuzinkowym marketingu, poszukiwaniu nowych klientów i niestandardowych dróg dotarcia do nich, poszukiwaniu rozgłosu, który w efekcie ma zwiększyć sprzedaż i zysk. To ważne, bo kreatywność musi być użyteczna i dopasowana do akcji, jaką ma wywołać reklama. Kreatywny pracownik ma pomysły, które da się zastosować w praktyce, które przyniosą pożytek jego firmie. Jak uwolnić swoją kreatywność i nie poddawać się rutynie? Uczestnicy warsztatów poznają techniki pobudzające kreatywność, przeanalizują przykłady kreatywnych działań marketingowych i wezmą udział w praktycznych ćwiczeniach pomagających w rozwinięciu kreatywności. Nauczą się przekładania kreatywnych pomysłów na konkretne korzyści.
Rozwój umiejętności:
- Generowania kreatywnych rozwiązań
- Pokonywania barier blokujących twórcze myślenie
- Poszukiwania źródeł inspiracji
- Myślenia crossbranżowego
- Odwagi w prezentowaniu innowacyjnych rozwiązań
- Strategicznej analizy innowacyjnych pomysłów
Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
- Case studies
- Brainstorming
- Mind mapping
- Blueprinting
- Cluster
- Praca w grupach
- Praca indywidualna
- Indywidualne wskazówki trenera
Kreatywność w reklamie. Innowacyjne pomysły, szukanie inspiracji.
Miejsce szkolenia: Warszawa.