Szczegółowe informacje
Według czwartej edycji raportu CEO Study przedstawionego przez IBM (16 czerwca 2010 r.) w którym wzięło udział 1500 prezesów z 33 krajów oraz 60 branż na całym świecie wynika, iż polscy prezesi jako najważniejszą kompetencję przywódczą, wskazują kreatywność.
Czy jesteś pewien, że chcesz stracić szansę na awans?
Handlowiec, który chce myśleć kreatywnie, musi zawsze pamiętać, że prawdopodobnie jest dzisiaj jedenastą lub dwunastą osobą, która przychodzi z kolejną promocją. W sprzedaży bardzo ważne jest elastyczne dostosowanie się do potrzeb Klienta. Przewagę na rynku zapewniają przede wszystkim twórcze umysły, kreatorzy nowych rozwiązań; ci, którzy szybko i skutecznie radzą sobie z różnymi problemami. Rozwój myślenia twórczego, kreatywne działania, to największe wyzwania, jakie stoją we współczesnym świecie przed handlowcami i sprzedawcami.
Udział w warsztacie pozwoli uczestnikom skutecznie i oryginalnie pozyskiwać nowych i pracować z obecnymi Klientami oraz wzmocni ich elastyczność myślenia.
Wiedzę teoretyczną można zdobyć czytając książki, natomiast prawdziwe zrozumienie i umiejętności przychodzą z rzeczywistym doświadczeniem, dlatego proponujemy Państwu szkolenie, które w 80% oparte jest na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.
CELE SZKOLENIA:
Uczestnicy szkolenia zdobywają wiedzę i umiejętności z zakresu:
• Docierania do twórczego potencjału jednostek i zespołów
• Pokonywania blokad i przeszkód w kreatywnym myśleniu
• Metod rozwijających kreatywność
• Twórczych technik pozyskiwania Klientów
• Map myśli i technik pamięciowych
KORZYŚCI POSZKOLENIOWE:
Po szkoleniu uczestnicy:
- w codziennej pracy będą bardziej otwarci na nowe możliwości, nastawieni na podejmowanie działań innowacyjnych oraz twórcze rozwiązywanie problemów
Na taką postawę będą miały wpływ następujące umiejętności i postawa uczestników szkolenia:
1. będą potrafili eliminować czynniki blokujące kreatywne myślenie
2. będą mieli większą świadomość własnych mocnych stron
3. będą potrafili wykorzystać indywidualne i grupowe strategie i techniki twórczego myślenia do skutecznego pozyskiwania nowych Klientów
4. będą potrafili ocenić produkt z różnych punktów widzenia i dostosować ofertę do potrzeb poszczególnych osób
5. będą podejmowali działania innowacyjne
6. będą skuteczniej rozwiązywali konflikty w pracy dzięki stosowaniu technik twórczego rozwiązywania konfliktów
Po szkoleniu firma:
1. Firma zyska bardziej zmotywowanych do pracy i współpracy z innymi pracowników. Pracownicy będą świadomi tego, iż rozwój osobisty, odkrywanie własnych mocnych stron i podejmowanie działań innowacyjnych w życiu zawodowym ma przełożenie na wiele czynników: poczucie własnej wartości, atmosferę w pracy, uzyskiwane wyniki w pracy, motywację do pracy, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.
Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.
Decydując się teraz na uczestnictwo w szkoleniu dostajesz:
- Praktyczne umiejętności kreatywnego podejścia do biznesu – szybkiego rozwiązywania pojawiających się przeszkód, oraz umiejętność szybkiego generowania nowych rozwiązań
- Oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na rozwój swoich pasji
- Podziw wśród znajomych – kto z nich wie jak zasadzić 10 drzew w 5 rzędach, aby w każdym z nich były po 4 drzewa? Ty będziesz to wiedział
- Będziesz wiedział jak wykorzystać kreatywne zabawy do zwiększenia obrotów
- Możliwość kontaktu z trenerem po zakończeniu szkolenia
- Gotowe skrypty z ćwiczeniami, z których możesz korzystać w domu, zabłysnąć przed Klientem
- Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Tytuł PRIMUS INTER PARESNie ukrywamy, że na rynku jest wiele firm szkoleniowych, które oferują szkolenia z zakresu kreatywności, jednak to Akademia Szybkiej Nauki od 13 lat ma grono zadowolonych klientów, którzy chętnie wracają i polecają nasze szkolenia. Do grona naszych zadowolonych klientów należą m.in.: Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. , Polkomtel S.A. , Nestle Polska SA , Biuro Ochrony Rządu, Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne POLFA, i wiele innych.
TRENER:
Monika Olejniczak - Trener praktyk. Od 6 lat prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu rozwoju kompetencji osobistych i społecznych. W swojej pracy warsztatowej koncentruje się na docieraniu do potencjału jednostek i całych zespołów. Podczas prowadzonych warsztatów wprowadza atmosferę poczucia bezpieczeństwa pozwalającą uczestnikom na swobodne eksperymentowanie z własnymi możliwościami. Prowadzi szkolenia i treningi dotyczące komunikacji, kreatywności, efektywnego uczenia się, mindmappingu oraz savoir vivre w biznesie.
Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej oraz Szkoły Trenerów Biznesu Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej. Autor projektów szkoleniowo – doradczych współfinansowanych z funduszy strukturalnych. Szkolenia i doradztwo realizowała dla takich Klientów jak m.in.: Grodziskie Zakłady Farmaceutyczne POLFA, GTS Energis, Wyższa Szkoła Prawa i Administracji w Lublinie, Akademia Nauki, Erudikon, Aeroklub ,,Orląt” w Dęblinie, Szkoła Języków Obcych LANGUS, Bokano School of English, Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej oraz gmin z terenu województwa mazowieckiego.
Prywatnie miłośniczka żeglarstwa oraz kultury iberyjskiej.