Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą mieć przyjaciół w biznesie i utrzymywać z nimi pełne sukcesów długoterminowe relacje, dla osób, które chcą kreatywnie komunikować się - by zrozumieć stanowiska i interesy innych, samemu zostać dobrze zrozumianym i odnosić sukcesy.
IDEA SZKOLENIA:
Dla kogo?
Dla tych, którzy chcą mieć przyjaciół w biznesie i utrzymywać z nimi pełne sukcesów długoterminowe relacje
Cel?
Kreatywnie komunikować się - by zrozumieć stanowiska i interesy innych, samemu zostać dobrze zrozumianym i odnosić sukcesy
Metody?
Kinezjologia, ćwiczenia pamięci i kreatywności, studium przypadku, drama, mini wykład
Efekty?
Umiejętności zdobyte na szkoleniu pomogą Państwu:
-
pozyskać prawdziwych przyjaciół w biznesie i zbudować z nimi satysfakcjonujące obie strony relacje
-
nawiązać skuteczny kontakt z rozmówcą
-
zrobić interesującą i niekonwencjonalną prezentację
-
zostać cenionym rozmówcą
-
zrozumieć wartości i interesy swoich rozmówców
Wniosek?
Czy widzisz siebie otoczonego tłumem słuchaczy niezwykle zainteresowanych tym, co mówisz? Czy słyszysz od swoich rozmówców słowa: "Doskonale mi się z Panem rozmawiało, proszę mi jutro przesłać ofertę"? Czy czujesz wspaniały smak sukcesu, który odnosisz dzięki kreatywnej komunikacji?
Jeśli nie, a chcesz, by te emocje stały się Twoimi, zapraszamy na szkolenie
ZAKRES SZKOLENIA:
- I. Jak zapamiętać imię i nazwisko rozmówcy?
- II. Jak szybciej i efektywniej przetwarzać dane płynące z otoczenia?
- III. Co robić, aby skutecznie i interesująco się zaprezentować i przy tym nie zanudzić słuchaczy?
- IV. Jakich zmysłów używam przy komunikacji, a jakich moi rozmówcy?
- V. Jakie emocje komunikuję moje ciało a jakie komunikaty odbierają moi rozmówcy?
- VI. Jak odzwierciedlam w słowach swoje myśli? Jak moje myśli wpływają na moje zachowanie i stosunek moich słuchaczy do mnie?
- VII. Jaka forma komunikacji jest lepsza ekspresywna czy receptywna?
- VIII. Jak rozdzielać fakty od uczuć?
- IX. Jak mówić a jak słuchać? Czym jest autentyczne słuchanie?
- X. Po co i jak robić notatki z prowadzonych rozmów?
- XI. Według jakich metaprogramów działam a według jakich metaprogramów działają moi rozmówcy?
- XII. Dlaczego pytania są ważne i jak je zadawać?
CZAS TRWANIA: 2 dni - 16 godzin