Czas trwania szkolenia: 2 dni (14 godzin zegarowych)
Program szkolenia:
- Kreacja:
- proces twórczy oraz zagadnienia uwagi, kreatywności i filtrów percepcyjnych,
- aktywne przetwarzanie obrazu, punkty koncentracji, figury niedomknięte, emocjonalne znaczenie kierunków i pól,
- strategie Leonarda da Vinci - pobudzanie i uelastycznianie myślenia twórczego,
- praca z metaforą - zaglądanie do nieświadomej części umysłu,
- twórczość pod presją czasu,
- narzędzie "zoom" do kierunkowania i weryfikacji myślenia twórczego w tworzeniu koncepcji reklamy i potrzeb klienta,
- strategia Walta Disneya - optymalny wzór wyboru najlepszych rozwiązań,
- jak kierować emocjami - czyli co opowiada obraz o jego twórcy?
- Perswazja i przekaz reklamowy:
- w jaki sposób przechowujemy treść reklam i przetwarzamy wiedzę o markach,
- pamięć operacyjna i efekt torowania, postawy jawne i utajone,
- jak wykorzystać model płytkiego przetwarzania,
- heurystyki wydawania sądów,
- prawdy i mity o oddziaływaniu przekazów podprogowych,
- lingwistyczne narzędzia wywierania wpływu, między innymi:
- zaprzeczenia i słowa klucze,
- pętle lingwistyczne,
- wieloznaczności, przedefiniowania,
- elementy perswazji poprzez język wyobraźni - model Miltona,
- kanały komunikacji - wzrok, słuch, odczucia,
- synestezja jako "otwieracz" podświadomości.