CELE PROGRAMU:
Udział w szkoleniu umożliwi jego uczestnikom zdobycie wiedzy w stopniu wystarczającym aby stać się profesjonalnym konsultantem ds. telefonicznej sprzedaży
Szkolenie umożliwi:
- zdobycie wiedzy o narzędziach pracy telemarketerów
- ciekawe odpowiedzi od „ mistrzów telefonu” które warto wypróbować
- zdobycie wiedzy jak nawiązywać rozmowę telefoniczną z nowymi nieznanymi osobami
- opanowanie dwóch standardów pracy telefonicznej: telefoniczną obsługę klientów istniejących i pozyskanych oraz metodologię dotarcia do całkiem nowych klientów
KORZYŚCI:
Po ukończeniu szkolenia jego uczestnicy będą:
- Wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzić sprzedażową rozmowę telefoniczną
- Posiadać umiejętności, ułatwiające doskonały kontakt z Klientem;
- Posiadać umiejętności odczytywania potrzeb i oczekiwań Klienta;
- Zadawać Klientowi pytania i określać potrzeby Klienta
- Udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej
- Wiedzieć jak zainteresować klienta podczas rozmowy telefonicznej produktem/usługą
METODY PRACY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA:
Szkolenia realizowane są w formie treningu umiejętności, z wykorzystaniem aktywnych i najnowszych metod dydaktycznych. Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu – uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną, umożliwiającą samoocenę.
Prezentowane treści są przekazane zasadniczo w postaci:
- wykładu w formie informacyjno – doradczej poparty przykładami;
- konsultacji z trenerem w trakcie szkolenia
- prezentacji multimedialnej obejmującą tematykę szkolenia;
- dyskusji uzupełniającą analizę przypadków
- stosujemy gry symulacyjne, testy oraz ćwiczenia indywidualne i grupowe