Konferencja prasowa. Organizacja i prowadzenie. - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem INFOR Training

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Konferencja prasowa. Organizacja i prowadzenie. - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Merytoryczne i praktyczne przygotowanie osób odpowiedzialnych w firmie za kontakty
    z mediami do przygotowania i przeprowadzenia skutecznej konferencji prasowej.
  • Szczegółowe informacje
    Korzyści dla uczestników
    • swobodne posługiwanie się wystąpieniami medialnymi i komunikatami
    • tworzenie i panowanie rzecznika nad dowolną konferencją prasową
    • umiejętność stworzenia i poprowadzenia zespołu na trudne konferencje
    Profil uczestnika
    Szkolenie adresowane jest do wszystkich, którzy mają regularne kontakty z mediami, a także odpowiadają za działania z zakresu PR w swojej firmie czy instytucji – w szczególności dla rzeczników prasowych oraz ich zastępców, specjalistów z zakresu promocji, PR, asystentów prasowych, menedżerów firm i kierowników urzędów, osób udzielających informację i wszystkich tych, którzy muszą rozmawiać z prasą.

    Metodologia: Warsztaty

    Program:
    1. Rzecznik – jedna z kluczowych postaci jednostki macierzystej (firmy)
    2. Teoria i praktyka pracy rzecznika z mediami. Komunikat i komentarz
    3. Wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny rzecznika – „spójny monolit”
    4. Warsztaty wokalne dla uzyskania brzmienia i pewności głosu
    5. Opanowanie ćwiczeń emisyjnych dla wizerunku pewności siebie
    6. Praca z tekstem czytanym – konstrukcja komunikatu dla mediów
    7. Konferencja od strony technicznej - metodą powtórzeniową wielokrotną
    8. Praca w stresie ekstremalnym – stopniowanie i dyskontowanie napięcia
    9. Komunikacja pozawerbalna: rzecznik a jednostka macierzysta
    10. Podstawy aktorskiej pracy z ciałem. Elegancja i pewność siebie rzecznika
    11. Organizacja i prowadzenie konferencji. Trening możliwych sytuacji
    12. Budowa zespołu na trudną konferencję. Specjaliści i rola „libero”

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |