Głównym celem szkolenia jest podniesienie efektywności działania uczestników w kontekście profesjonalnej obsługi klienta międzynarodowego. Uczestnicy dowiedzą się a przede wszystkim będą ćwiczyli w jaki sposób efektywnie komunikować się z klientami, w jaki sposób unikać niepotrzebnych barier komunikacyjnych i międzykulturowych oraz jak budować partnerskie relacje z klientami. W trakcie szkolenia zostanie położony nacisk na komunikację z klientami z kręgu kultury francuskiej, niemieckiej i anglosaskiej,
Korzyści dla uczestników:
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy:
- Znają, rozumieją i potrafią zastosować w praktyce wskazówki odnośnie efektywnej komunikacji w środowisku międzynarodowym,
- Znają, rozumieją i potrafią zastosować w praktyce najważniejsze wskazówki odnośnie kontaktu telefonicznego, e-mailowego i bezpośredniego z klientami z kręgu kultury francuskiej, niemieckiej i anglosaskiej,
- Potrafią budować partnerskie relacje z klientami (relacje oparte na wzajemnym szacunku, zaufaniu i zrozumieniu),
- Potrafią radzić sobie z zastrzeżeniami, wygórowanymi oczekiwania i roszczeniami klientów,
- Potrafią w sposób asertywny a zarazem partnerski odmawiać klientom spełnienia próśb, które spełniony być nie mogą (proces, procedura itd.),
- Potrafią asertywnie radzić sobie z krytyką i uwagami ze strony klientów,
Profil uczestnika:
Szkolenie adresowane jest do osób, dla których elementem pracy jest kontakt z zagranicznymi Klientami z Francji, Niemiec oraz Anglii.
Metody szkolenia:
Wszystkie moduły realizowane są warsztatowo z użyciem następujących narzędzi:
- Ćwiczenia praktyczne grupowe
- Scenki
- Wykład interaktywny
- Burza Mózgów
- Ćwiczenia praktyczne indywidualne
- Dyskusja
- Metoda wady zalet i zalety wad
Czas trwania szkolenia:
2 dni szkoleniowe (16 godzin lekcyjnych intensywnych zajęć warsztatowych)