Komunikacja w Kontakcie z Klientem Zagranicznym (Francja, Niemcy, Anglia) - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem INVENTI Consulting

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Komunikacja w Kontakcie z Klientem Zagranicznym (Francja, Niemcy, Anglia) - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Kraków - Małopolskie

  • Szczegółowe informacje
    Głównym celem szkolenia jest podniesienie efektywności działania uczestników w kontekście profesjonalnej obsługi klienta międzynarodowego. Uczestnicy dowiedzą się a przede wszystkim będą ćwiczyli w jaki sposób efektywnie komunikować się z klientami, w jaki sposób unikać niepotrzebnych barier komunikacyjnych i międzykulturowych oraz jak budować partnerskie relacje z klientami. W trakcie szkolenia zostanie położony nacisk na komunikację z klientami z kręgu kultury francuskiej, niemieckiej i anglosaskiej,

    Korzyści dla uczestników:
    Po zakończeniu szkolenia uczestnicy:

    - Znają, rozumieją i potrafią zastosować w praktyce wskazówki odnośnie efektywnej komunikacji w środowisku międzynarodowym,
    - Znają, rozumieją i potrafią zastosować w praktyce najważniejsze wskazówki odnośnie kontaktu telefonicznego, e-mailowego i bezpośredniego z klientami z kręgu kultury francuskiej, niemieckiej i anglosaskiej,
    - Potrafią budować partnerskie relacje z klientami (relacje oparte na wzajemnym szacunku, zaufaniu i zrozumieniu),
    - Potrafią radzić sobie z zastrzeżeniami, wygórowanymi oczekiwania i roszczeniami klientów,
    - Potrafią w sposób asertywny a zarazem partnerski odmawiać klientom spełnienia próśb, które spełniony być nie mogą (proces, procedura itd.),
    - Potrafią asertywnie radzić sobie z krytyką i uwagami ze strony klientów,

    Profil uczestnika:

    Szkolenie adresowane jest do osób, dla których elementem pracy jest kontakt z zagranicznymi Klientami z Francji, Niemiec oraz Anglii.

    Metody szkolenia:
    Wszystkie moduły realizowane są warsztatowo z użyciem następujących narzędzi:
     
    - Ćwiczenia praktyczne grupowe
    - Scenki
    - Wykład interaktywny
    - Burza Mózgów
    - Ćwiczenia praktyczne indywidualne
    - Dyskusja
    - Metoda wady zalet i zalety wad

    Czas trwania szkolenia:
    2 dni szkoleniowe (16 godzin lekcyjnych intensywnych zajęć warsztatowych)

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |