Wiedza z zakresu
komunikacji marketingowej stanowi istotną część wiedzy marketingowej, pozwalając przedsiębiorstwu na prawidłowe funkcjonowanie i rozwój. Jest ona potrzebna szczególnie osobom, które zajmują się
promocją lub
marketingiem w firmie, ale nie powinna być także obca
menedżerom różnych szczebli, włącznie z menedżerami zajmującymi najwyższe stanowiska w przedsiębiorstwie. W kursie opisana została komunikacja marketingowa dotycząca przede wszystkim przedsiębiorstw, jednak większość jej zasad ma charakter uniwersalny i może również odnosić się do komunikacji marketingowej organizacji niekomercyjnych. Zakres materiału obejmuje najważniejsze zagadnienia z komunikacji marketingowej oraz służy zaprezentowaniu i przybliżeniu szerokiego zbioru instrumentów promocji.
Cel kursu:
Po zakończeniu uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
- roli komunikacji marketingowej w działalności przedsiębiorstwa,
- miejsca komunikacji marketingowej w realizacji funkcji marketingu,
- wzajemnych zależności pomiędzy stosowaniem określonych instrumentów promocji a innymi funkcjami marketingowymi,
- metod i technik pracy w dziale promocji lub w dziale marketingu w przedsiębiorstwie,
- zjawisk zachodzących na rynku z punktu widzenia celów ekonomicznych przedsiębiorstw (nadawców komunikatów promocyjnych).
Zawartość kursu:
- Istota komunikacji marketingowej
- Zarządzanie komunikacją marketingową
- Charakterystyka instrumentów komunikacji marketingowej
Czas trwania: 8 tygodni