Komunikacja i Kreowanie Wizerunku Medialnego

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Komunikacja i Kreowanie Wizerunku Medialnego - W ciągu tygodnia - Gdańsk - Pomorskie

  • Cele
    Celem studiów jest przekazanie kompleksowej wiedzy oraz przygotowanie słuchaczy do profesjonalnego korzystania z narzędzi stosowanych w komunikacji organizacji z jej otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym. Ponadto studia kształcą u słuchaczy umiejętności kreowania wizerunku medialnego oraz zdolności komunikowania się koniecznych w podtrzymywaniu przyjaznych i owocnych relacji interpersonalnych, biznesowych z mediami czy otoczeniem zewnętrznym firmy.
  • Szczegółowe informacje
    Korzyści
    Studia rozwiną pożądane cechy sprawnego komunikowania z otoczeniem. W trakcie studiów słuchacze zdobędą kompleksową wiedzę z zakresu kreowania wizerunku medialnego, począwszy od retoryki i erystyki, poprzez poznanie zasad kształtowania i rozwijania współpracy z mediami i planowania procesu działań PR, po umiejętne odpieranie psychomanipulacji w relacjach interpersonalnych. Studia dostarczą również narzędzi przydatnych w sytuacjach kryzysowych, a także zapoznają słuchaczy z zasadami organizacji i prowadzenia nowoczesnych kampanii wyborczych.

    Praktyczny charakter studiów
    Absolwent kończący studia otrzyma specjalistyczne przygotowanie w zakresie komunikacji. Dowie się m.in. jak współpracować z mediami, opracowywać komunikaty prasowe, organizować konferencje prasowe, a także jak kreować pozytywny wizerunek swój i firmy. Podczas zajęć szczególna uwaga poświęcona będzie wypracowaniu u słuchaczy praktycznych umiejętności. Obok wykładów prowadzonych w formie treningów i warsztatów z zakresu psychologii, komunikacji interpersonalnej, wystąpień przed publicznością i kamerą.

    Program
    1. Podstawy komunikacji społecznej (8 godz.)
    2. Komunikacja interpersonalna (8 godz.)
    3. Sztuka prezentacji (12 godz.)
    4. Językowe aspekty wystąpień publicznych (12 godz.)
    5. Teoria i praktyka negocjacji (16 godz.)
    6. Psychomanipulacje w relacjach międzyludzkich (8 godz.)
    7. Istota i planowanie procesu public relations (16 godz.)
    8. Sytuacje kryzysowe w public relations ( 12 godz.)
    9. Retoryka i erystyka (9 godz.)
    10. Marketing polityczny (16 godz.)
    11. Media relations (16 godz.)
    12. Organizacja kampanii wyborczych (16 godz.)
    13. Meeting planning (9 godz.)
    14. Lobbing i sponsoring (16 godz.)
    15. Seminarium dyplomowe (8 godz.)

    Szczegółowy program studiów

    Forma zaliczenia
    1. Test sprawdzający
    2. Praca dyplomowa

    miesiące nauki 9    liczba godzin 182    liczba zjazdów 10

    Zaufanie

    Wyższe Szkoły Bankowe to:
    • doświadczenie
    • praktyka
    • specjalizacja

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |