Celem warsztatu jest pokazanie kobietom jak najbardziej efektywnie prezentować swoje kompetencje i umiejętności przywódcze podczas spotkań, zebrań, prezentacji, czy rozmów zarówno telefonicznych jak i bezpośrednich. Podczas treningu skupimy się także na doskonaleniu przydatnych w życiu codziennym zdolności interpersonalnych takich jak inteligencja emocjonalna, asertywność i poczucie własnej wartości.
Korzyści dla uczestnika:
Po zakończeniu szkolenia uczestniczki:
- Znają i potrafią praktycznie zastosować metody mające na celu podnoszenie pewności siebie i automotywacji,
- Znają i potrafią praktycznie zastosować metody asertywnego komunikowania się w organizacji (poszanowanie samej siebie przy zachowaniu szacunku dla innych),
- Znają i potrafią praktycznie zastosować metody kontrolowania i wykorzystywania własnych emocji do podnoszenia efektywności działania,
Korzyści dla organizacji:
Po zakończeniu szkolenia organizacji posiada pracowników, którzy:
- Potrafią radzić sobie z codziennymi trudnościami w sposób twórczy i proaktywny (podniesienie efektywności działania),
- Potrafią wyrażać swoje myśli, opinie i pomysły w sposób jasny, zrozumiały (unikanie barier komunikacyjnych i plotek),
- Potrafią rozwiązywać i dodatkowo unikać konfliktów (poszanowanie samych siebie przy zachowaniu szacunku dla innych),
Metody szkoleniowe:
- ćwiczenia grupowe i indywidualne
- gry i symulacje,
- analiza materiału filmowego
- dyskusje moderowane
- demonstracje, obserwacji
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów i interaktywnych ćwiczeń, pozwalając na aktywny udział w szkoleniu wszystkim uczestnikom
Czas trwania szkolenia 1 dzień szkoleniowy (8 godzin intensywnych zajęć warsztatowych)