Kierowanie Zespołem Sprzedaży, Czyli Twoja Droga Do Sukcesu Rynkowego - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Homo Creatore - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Kierowanie Zespołem Sprzedaży, Czyli Twoja Droga Do Sukcesu Rynkowego - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Warsztat przeznaczony jest dla wszystkich osób zarządzających handlowcami, które pragną podnieść swoją sprawność menedżerską i efektywność swoich zespołów.

    Celem warsztatu jest:
    • rozwinięcie umiejętności tworzenia strategii sprzedaży
    • podniesienie efektywności realizacji planów sprzedaży
    • rozwinięcie umiejętności prognozowania wyników oraz ich monitorowania
    • wyćwiczenie efektywnego komunikowania się z zespołem
    • nauczenie się zasad tworzenia porywających wizji
    • poznanie zasad zarządzania sytuacyjnego i sposobów jego stosowania w praktyce
    • rozwijanie umiejętności budowania w sobie kompetencji lidera
    Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
    • świadomie budować swój wizerunek lidera
    • sprawnie komunikować się z handlowcami
    • ustalić zasady, jakie mają obowiązywać w zespole i je egzekwować
    • posługiwać się różnymi stylami zarządzania w zależności od zadań i poziomu rozwoju handlowców
    • przewidywać wyniki sprzedaży w oparciu o dotychczasowe doświadczenia oraz efektywność członków zespołu
    • zaplanować sprzedaż na określony czas oraz stworzyć awaryjne plany działania motywująco rozmawiać z pracownikami
    PROGRAM SZKOLENIA:
    MODUŁ I. Strategia firmy a strategie sprzedaży: 
    1. Przełożenie strategii firmy na decyzje o strategii sprzedaży
    2. Segmentacja klientów jako źródło dotarcia do sedna
    3. Skuteczne strategie pozyskiwania klientów
     
    MODUŁ II. Cele i zadania w sprzedaży:
     
    1. Wyznaczanie zadań zespołu a cele firmy
    2. Zasady wyznaczania zadań zespołowych i indywidualnych
    3. Planowanie strategii realizacji wyznaczonych „targetów” sprzedaży
    4. Realistyczne prognozowanie wyników sprzedaży
    5. Parametry niezbędne do rozliczenia sprzedaży
    6. Monitoring realizacji zadań - sposoby, częstotliwość i narzędzia
     
    MODUŁ III. Budowanie kompetencji szefa i wizerunku lidera:
     
    1. Idealny kierownik i zespół
    2. Znajdź w sobie przywódcę
    3. Wizja a przywództwo - sztuka tworzenia porywających wizji
    4. Wstęp do zarządzania sytuacyjnego
    5. Umiejętności komunikacyjne kierownika:

    MODUŁ IV. Jak efektywnie reagować i przeprowadzać zmiany:
     
    1. Psychologiczne aspekty zmiany, czyli „w poszukiwaniu nowego sera”
    2. Źródła zmian w działach sprzedaży
    3. Wpływ zmian na motywację handlowców
    4. Małymi krokami do celu, czyli filozofia kaizen w działaniu

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |