Metody reklamy tradycyjnej używanej w radiu, gazetach i telewizji wypierane są przez bardziej dostępne techniki internetowe. Wydatki na reklamę w internecie rosną znacznie szybciej niż w innych mediach, w Polsce internet wyprzedził już radio i mocno zagraża prasie, która dotąd zajmowała drugie miejsce. Dlatego dobry marketer musi na bieżąco śledzić rozwój nowych koncepcji i technologii internetowych, aby umieć wykorzystać je z pożytkiem dla swojej firmy.
Marketer musi wiedzieć nie tylko, jak zbudować użyteczną stronę internetową dla swojej firmy, ale również wiedzieć, jak działa marketing w wyszukiwarkach, jak prowadzić kampanie linków sponsorowanych, jak optymalizować serwis w celu ściągnięcia tzw. ruchu organicznego, jak tworzyć programy partnerskie, a także powininen umieć prowadzić niestandardowe działania w Internecie, np. viral, buzz marketing. Granice możliwości działań w internecie wyznaczają tylko nasza kreatywność i wyobraźnia.
Tego właśnie dowiesz się dzięki szkoleniom ESSENTIS.
Rozwój następujących umiejętności:
- Realizacji zaawansowanych projektów internetowych
- Prowadzenia optymalnej polityki domenowej i lokalizacyjnej
- Stosowania zasad corporate identity w projektach internetowych
- Identyfikacji najlepszych praktyk konkurencji i ich adaptacji w projektach
- Prowadzenia niestandardowych działań w internecie
- Tworzenia sojuszy, aliansów i programów partnerskich w internecie
- Oceny serwisu www z punkt widzenia usability i accessibility
- Optymalizacji serwisu pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach
- Wykorzystania nowych technik multimedialnych dla wzbogacania działań e-marketingowych
- Planowania mediów w kampaniach targetowanych i zasięgowych w internecie
- Trafnej oceny efektów kampanii w oparciu o różne metodologie
Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:
- Case studies
- Ćwiczenia
- Praca w grupach – ocena podstawowych wymagań accessibility w stosunku do wybranych serwisów www
Kampanie e-marketingowe i projekty internetowe, optymalizacja serwisu.
Miejsce szkolenia: Warszawa.