:: KORZYŚCI
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą w stanie:
- kreować swój wizerunek odpowiednio do grupy klientów
- panować nad sytuacją i przebiegiem spotkań
- stosować technikę aktywnego słuchania
- omijać bariery komunikacyjne, czyli przyczyny błędnego zrozumienia podczas rozmów
- dotrzeć do rzeczywistych oczekiwań i wątpliwości klienta
- wybrać odpowiedni wariant postępowania w zależności od rodzaju klienta
- rozpoznać motywy, którymi kieruje się klient podczas spotkania
- zanalizować sposoby przetwarzania przez niego informacji
- zachować postawę asertywną / partnerską w kontakcie z klientem
- radzić sobie z zachowaniami podporządkowującymi
- reagować na zastrzeżenia z wykorzystaniem technik psychologii kontaktów międzyludzkich
- rozpoznawać różne typy osobowościowe klientów dopasowując się tym samym do rozmówcy
:: METODY SZKOLENIAMini-wykłady, ćwiczenia warsztatowe, symulacje (scenki video), dyskusje
:: CZAS TRWANIA 2 dni