Szkolenie dla
kadry kierowniczej;
menedżerów zarządzających działami: sprzedaży, obsługi klienta;
właścicieli firm; osób wytyczających nowe kierunki biznesowe; poświęcone technikom zarządzania doświadczeniem klienta, których efektem jest poprawa satysfakcji klientów, zwiększona efektywność inwestycji marketingowych i sprzedażowych oraz
wyróżnianie się na tle konkurencji.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Jak szukać produktów dla klientów, a nie klientów dla produktów?
-
Czy zorientowane na klienta systemy marketingowe działają ?
-
Zasady Customer Relationship Management (CRM) – trzy podstawy koncepcji
-
Na czym polega koncentrowanie działalności firmy na klientach
-
Teoria Rozbitych Okien w działalności gospodarczej
-
Szansa na zysk - Biznes Społecznie Odpowiedzialny (Corporate Social Responsibility – CSR
2. Współtworzenie doświadczeń z klientem jako priorytet dla firmy:
-
Czym jest doświadczenie klientów?
-
Jak tworzyć pozytywne doświadczenie?
-
Jak używać narzędzi marketingowych?
-
Jak osiągnąć trwałą lojalność klientów?
3. Jak pozyskiwać, utrzymywać i zwiększać zyskowność klientów?
-
Czy stopień zadowolenia klienta jest wprost proporcjonalny do jakości?
-
Jak zmierzyć zadowolenie klientów?
-
Czy zadowoleni klienci są lojalni?
-
Lojalność a zysk
-
Więzi łączące klientów z firmą
-
Fazy kształtowania związków z klientami
4. Zarządzanie procesem określania i definiowania potrzeb klientów:
-
Rozwiązania skoncentrowane na klientach 4C
-
Metody wysłuchiwania klientów
-
Związek między zadowoleniem a lojalnością – miary lojalności
-
Strategie podwyższania zadowolenia klientów
-
Lojalność klientów indywidualnych i instytucjonalnych
-
Jak określić strategię związaną z kosztami relacji z klientem?
5. Zarządzanie doświadczeniem klientów
-
Wniknij w życie swoich klientów
-
Tworzenie scenariuszy działań klientów
-
Etapy doświadczenia klientów a przewaga konkurencyjna
-
Jakie są niezbędne aspekty zarządzania doświadczeniem klientów