Cel szkolenia
- Zwiększenie świadomości oraz kontroli własnych emocji i reakcji na nie
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
- Zdolność rozpoznawania emocji u innych
- Wykorzystanie inteligencji emocjonalnej jako narzędzia w tworzeniu efektywnych relacji ze współpracownikami
Odbiorcy szkolenia:
Szkolenie adresowane jest do osób na stanowiskach kierowniczych oraz project managerów.
Metody pracy:
- Ćwiczenia
- Dawanie informacji zwrotnej
- Odgrywanie ról
- Prezentacja multimedialna
Czas trwania: 8 godzin (1 dzień)
Szczegóły programu:
- Rozpoznawanie, nazywanie i kontrolowanie własnych emocji:
Rozwój zdolności identyfikowania własnych emocji, nazywania ich oraz świadomego wyboru reakcji na nie
- Praca nad własnymi barierami w procesie zmiany:
Identyfikowanie własnych barier w kontekście procesu zmian
- Opanowanie i pewność siebie w stresie
Zdobycie praktycznych umiejętności radzenia sobie ze stresem
- Uświadamianie sobie emocji innych, umiejętność wczuwania się w ich nastroje:
Wykorzystanie inteligencji emocjonalnej w komunikacji z innymi, w celu lepszego zrozumienia
- Bariery w komunikacji w relacji przełożony - podwładny, współpracownik - współpracownik:
Doskonalenie umiejętności związanych z inteligencją emocjonalną w kontekście relacji z podwładnymi i kolegami w pracy