Kategoria:
Komunikacja
Typ:
Zaoczne
Funkcje informacji w instytucji publicznejPodstawy prawa administracyjnegoPrawne aspekty zawodu rzecznika prasowegoRelacje medialnePrawo prasoweRodzaje komunikatów prasowychTworzenie komunikatu prasowegoSystemy dystrybucji komunikatów prasowychOrganizacja konferencji...
Więcej informacji
Kategoria:
Motywacja
Typ:
Zaoczne
Psychologiczne zjawisko motywacjiBadanie motywacjiZarządcze funkcje motywowaniaTeorie motywowaniaFunkcje prawa pracy w motywowaniu personeluMotywowanie jako aspekt konkurencyjności przedsiębiorstwaEtyczne aspekty motywowaniaMotywowanie różnych grup pracowniczychMotywowanie...
Więcej informacji
Kategoria:
Multimedia, Grafika Komputerowa
Typ:
W ciągu tygodnia
Przedimoty ogólne: -Ekonomia -Kultura wizualna -Lektorat języka angielskiego -Marketing -Nauka o polityce -Obsługa komputera -Psychologia -WF -Zarządzanie -Podstawy komunikacji rynkowej -Aktywizacja sprzedaży -Corporate relation -Narzędzia ilościowe -Podstawy...
Więcej informacji
Kategoria:
Organizacja Wydarzeń
Typ:
Zaoczne
Wstęp do sponsoringu i organizacji wydarzeńAspekty prawne sponsoringu i organizacji wydarzeńNarzędzia promocjiWydarzenia sportoweWydarzenia kulturalneWydarzenia medioweKonwencje i business eventsSponsoring mediówOferta sponsoringowa i negocjacjeUmowa sponsoringowaPlanowanie...
Więcej informacji
Kategoria:
Reklama
Typ:
W ciągu tygodnia
Przedmioty ogólne: -Ekonomia -Kultura wizualna -Lektorat języka angielskiego -Marketing -Nauka o polityce -Obsługa komputera -Psychologia -WF -Zarządzanie -Podstawy komunikacji rynkowej -Aktywizacja sprzedaży -Corporate relations -Narzędzia ilościowe -Podstawy...
Więcej informacji
Kategoria:
Reklama
Typ:
Zaoczne
Podstawy komunikacji rynkowej Instrumenty komunikacji rynkowejHistoria reklamyRynek reklamyStruktura agencji reklamowejWspółpraca agencja-klientStrategie markiAnaliza sytuacji rynkowejWyznaczanie celów kampanii reklamowejStrategia reklamowaPlanowanie strategii...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Typ:
Zaoczne
Przedimoty ogólne: -Ekonomia -Kultura wizualna -Lektorat języka angielskiego -Marketing -Nauka o polityce -Obsługa komputera -Psychologia -Zarządzanie -Podstawy komunikacji rynkowej -Aktywizacja sprzedaży -Corporate relation -Narzędzia ilościowe -Podstawy...
Więcej informacji