Kategoria:
Hotelarstwo
Typ:
W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Savoir - vivre zawiera w sobie dwa człony oznaczające: potrafić,
umieć - savoir, oraz żyć - vivre. W połączeniu tworzą wyrażenie, które
rozumiane jest jako znajomość obyczajów i form towarzyskich, a także
jako umiejętność postępowania i radzenia...
Więcej informacji
Kategoria:
Hotelarstwo
Typ:
W ciągu tygodnia
Praca w hotelu zwłaszcza w recepcji daje okazję kontaktu z bardzo
różnymi ludźmi. W hotelu spotykamy zwykłych, przeciętnych ludzi,
wybitne jednostki, naukowców, polityków, artystów, spotykamy
przedstawicieli różnych zawodów, narodowości, wyznań, przedstawicieli
międzynarodowych...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Gra dobrze odzwierciedla wszystkie mechanizmy, jakie występują w
zarządzaniu zakupami w przedsiębiorstwie. Uczestnicy w grze tworzą
strategie, analizują rynek i konkurencję, opracowują plan działań i
techniki jego wdrożenia.
Konstrukcja gier symulacyjnych...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest
Opanowanie technik zaawansowanej komunikacji i nabycie umiejętności
używania słów, zwrotów, konstrukcji lingwistycznych w taki sposób, aby
rozumiejąc ich znaczenie wpływać na innych ludzi i uodpornić się na
próby manipulacji.
Każdy...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Komunikujemy się by informować, wyjaśniać, motywować, wspierać,
negocjować. Niezależnie od celu, porozumiewanie się stanowi podstawę
naszych relacji. Zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym,
słuchanie, konstruktywne prowadzenie dyskusji...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Rozpoczęcie procesu kreowania misji i wizji, z którą utożsamiają się
wszyscy pracownicy, która integruje zespół i oparta jest o kluczowe
wartości ważne z punktu widzenia zarządzania firmą.
Paradoksem jest, że niejednokrotnie misję firmy formułuje...
Więcej informacji
Kategoria:
Marketing
Typ:
W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami marketingu –
segmentacja rynku, badania i analizy marketingowe, marketing-mix ze
szczególnym uwzględnieniem różnic pomiędzy marketingiem towarów i usług.
Korzyści dla uczestników
poznanie...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Szkolenie przygotowuje hostessy do profesjonalnej obsługi każdego typu klienta i imprezy.
Uczestnicy poznają znajomość obyczajów i form towarzyskich oraz
umiejętność postępowania i radzenia sobie w różnych złożonych
sytuacjach życiowych i zawodowych. Dobre...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Celem cyklu szkoleniowego jest
Zwiększenie efektywności i umiejętności sprzedażowych
przedstawicieli handlowych, poprzez poznanie narzędzi i opanowanie
technik sprzedaży oraz wykształcenie właściwej postawy i nawyków.
Cel osiągniemy poprzez
Dostarczenie,...
Więcej informacji
Kategoria:
Prawo Nieruchomości
Typ:
W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Przepisy dotyczące wznoszenia obiektów budowlanych są jednymi z
najbardziej zmiennych w polskim prawie. Ponieważ nakładają one szereg
ograniczeń na przedsiębiorców i innych uczestników procesu
inwestycyjnego, niezwykle istotna jest ich dobra...
Więcej informacji
Kategoria:
Prawo Nieruchomości
Typ:
W ciągu tygodnia
Korzyści
dla
uczestników szkolenia: Uczestnicy
szkolenia poznają bardzo szerokie spektrum problematyki zarządzania
nieruchomościami z punktu widzenia prawnego, począwszy od tego jak
wybrać grunt pod inwestycje, a skończywszy na jej finansowaniu i
zarządzaniu...
Więcej informacji
Kategoria:
Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy w sposób praktyczny poznają i przećwiczą techniki
skutecznego telemarketingu typu „telefonów na zimno” przy
telemarketingu outbound'owym, oraz zasady rozmów przychodzących przy
obsłudze infolinii, helpdesk itp.
Poprzez...
Więcej informacji