Kategoria:
Administracja Finansowa
Typ:
Zaoczne
Licencjat (BA) Poziom I
Matematyka w ekonomii i Zarządzaniu
Foundation
English for Business(e1, e2)
Ekonomia
Analiza Finansowa
(moduł podwójny)
Ludzie i Przedsiębiorstwa
Podstawy Marketingu
Techniki
Analityczne w Biznesie
Seminarium
Integrujące
Poziom...
Więcej informacji
Kategoria:
Administracja Finansowa
Typ:
W ciągu tygodnia
Magister Poziom I
Semestr I
Makroekonomia (i
polityka pieniężna)
Funkcje zarządzania
J. angielski
Wybrane zagadnienia psychologii i socjologii
Semestr II
Planowanie i decyzje finansowe
Finanse publiczne
z elementami prawa handlowego, finansowego,...
Więcej informacji
Kategoria:
Administracja Finansowa
Typ:
Zaoczne
Program studiów * Rachunek Kosztów i Rachunkowość Zarządcza * Systemy Informacyjne w Zarządzaniu * Zarządzanie Finansami * Globalne Systemy Informacji Finansowej Moduł Rachunek Kosztów i Rachunkowość Zarządcza (2F1) Najważniejsze...
Więcej informacji
Kategoria:
E-Biznes
Typ:
W ciągu tygodnia
Magister (możliwość uzyskania dyplomu brytyjskiego Msc) Poziom I
Semestr I
Rynki
Elektroniczne
Projektowanie
Interakcji Witryn WWW
Wybrane
Zagadnienia Psychologii i Socjologii
Badania
Operacyjne
Semestr II
Problemy Implementacji e-biznesu
e-Biznes...
Więcej informacji
Kategoria:
Ekonomia
Typ:
Zaoczne
Licencjat Poziom I Ekonomia Analiza Finansowa (moduł podwójny) Foundation English For Business (e1) Ludzie i Przedsiębiorstwa Podstawy Marketingu Techniki Analityczne w Biznesie Matematyka w Ekonomii I Zarządzaniu Seminarium Integrujące Foundation...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
Zaoczne
Program
studiów
Pozycjonowanie i Podstawy
KomunikacjiBadania RynkuProjekt - Strategia
KomunikacjiBadania Efektywności KomunikacjiKomunikacja KorporacyjnaLiderzy w Komunikacji, Skuteczna Komunikacja
Więcej informacji
Kategoria:
Marketing Strategiczny
Typ:
W ciągu tygodnia
Magister Poziom I
Semestr I
Funkcje Zarządzania
Makroekonomia
Wybrane
Zagadnienia Psychologii
i Socjologii
Semestr II
Pozycjonowanie i Podstawy Komunikacji
Badania Rynku
Projekt – Strategia Komunikacji
Badania Operacyjne
Poziom II
Semetsr...
Więcej informacji
Kategoria:
Marketing Strategiczny
Typ:
Zaoczne
Program studiów W ramach programu Zarządzanie Marketingiem w Firmie studenci mają dwa warianty do wyboru: PROGRAM A * Marketing * Strategia i Polityka FIrmy (moduł podwójny) * Marketing Globalny PROGRAM B * Marketing * Zarządzanie Marką...
Więcej informacji
Kategoria:
MBA - Master of Business Administration
Typ:
Zaoczne
MBA System modułowy
Studia MBA w POU trwają 2 lata (4 semestry). Program studiów ma układ modułowy. Każdy z modułów (przedmiotów) stanowi wyodrębnioną całość i pozwala na osiągnięcie konkretnych celów dydaktycznych. Moduły studiuje się w kolejności określonej...
Więcej informacji
Kategoria:
MBA Executive
Typ:
Zaoczne
Executive MBA Studia Executive MBA składają się z 4 semestrów i trwają 2 lata.
Są tak zorganizowane, aby z jednej strony nie ograniczały dyspozycyjności menedżerów w pracy, z drugiej zaś strony pozwalały na zachowanie harmonii pomiędzy pracą, a tak niezbędnym...
Więcej informacji
Kategoria:
Rachunkowość Finansowa
Typ:
Zaoczne
Program studiów * Rachunek Kosztów i Rachunkowość Zarządcza * Systemy Informacyjne w Zarządzaniu * Rachunkowość Międzynarodowa * Zarządzanie Finansami Moduł Rachunek Kosztów i Rachunkowość Zarządcza (2F1) Najważniejsze zagadnienia:...
Więcej informacji
Kategoria:
Reklama
Typ:
Zaoczne
Program studiów PROGRAM A * Zarządzanie marką * Strategia kreacyjna * Strategia medialna w reklamie * Strategia reklamowa firmy PROGRAM B * Techniki produkcyjne w reklamie * Strategia kreacyjna * Strategia medialna w reklamie...
Więcej informacji
Kategoria:
Reklama
Typ:
Zaoczne
Program studiów * Podstawy marketingu * Techniki produkcyjne w reklamie * Strategia kreacyjna * Prawo i etyka w reklamie Moduł Podstawy marketingu (1M1) Najważniejsze zagadnienia: * marketing – wprowadzenie, ewolucja koncepcji marketingowej...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:
Zaoczne
Licencjat (BA) Poziom I
Matematyka w
Ekonomii i Zarządzaniu
Foundation
English for Business (e1, e2)
Ekonomia
Analiza Finansowa
(moduł podwójny)
Ludzie i
Przedsiębiorstwa
Podstawy
Marketingu
Techniki
Analitycne w Biznesie
Seminarium
Integrujące
Poziom...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:
Zaoczne
Licencjat Poziom I
Ludzie i Przedsiębiorstwa
Analiza Finansowa (moduł
podwójny)
Podstawy Marketingu
Techniki Analityczne w Biznesie
Matematyka w Ekonomii i
Zarządznaiu
Język obcy (dwa semestry)
Poziom II
Przedsiębiorczość, Innowacje i
Tehcnologie
Rachunek...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:
Zaoczne
Program studiów
W ramach programu
Zarządzanie Organizacją studenci mają do wyboru:
PROGRAM A
Funkcje
Zarządzania Kompetencje Psychologiczne w
Zarządzaniu (moduł nie jest możliwy do realizacji w systemie e-learning)
lub Systemy Zarządzania...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:
Zaoczne
PROGRAM A
* Ekonomia
* Analiza Finansowa (moduł podwójny)
* Ludzie i Przedsiębiorstwa
PROGRAM B
* Ekonomia
* Analiza Finansowa (moduł podwójny)
* Podstawy Marketingu Program studiów W ramach programu Podstawy Zarządzania Biznesem studenci...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:
Zaoczne
Program studiów * Systemy Informacyjne w Zarządzaniu * Strategia i Polityka Firmy (moduł podwójny) * Globalne Systemy Informacji Finansowej Moduł podwójny Systemy Informacyjne w Zarządzaniu (2T1) Najważniejsze zagadnienia: * funkcje...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:
Zaoczne
Program studiów * Środowisko Biznesu Europejskiego * Zarządzanie Operacyjne * Strategia i Polityka Firmy (moduł podwójny) Moduł Środowisko Biznesu Europejskiego (2E1) Najważniejsze zagadnienia: * europejskie środowisko ekonomiczne...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Firmą
Typ:
e-learning
Po ukończeniu studiów absolwenci otrzymują dyplom ukończenia studiów podyplomowych nadawany przez POU. Zarządzanie Nowoczesną Firmą:
Ludzie i Przedsiębiorstwa
(1H1)
- rozwój teorii zarządzania
- psychologiczne i socjologiczne mechanizmy funkcjonowania
człowieka...
Więcej informacji