Kategoria:
Coaching
Typ:
W ciągu tygodnia
Korzyści:
Wypracowanie systemu wczesnego ostrzegania przed wypaleniemNauczenie się metod przywracania równowagi psycho-emocjonalnejPoznanie technik pozwalających zapanować nad stresemWywołanie konstruktywnej zmiany w postawie przez odwołanie się do własnego...
Więcej informacji
Kategoria:
Coaching
Typ:
W ciągu tygodnia
* Zoptymalizowanie efektów pracy
* Doskonalenie pracy z celem
* Podniesienie komfortu funkcjonowania ludzi biznesu
* Przeprowadzenie indywidualnej oceny sytuacji powodujących zwiększone napięcie i dezorganizujących działanie
* Analiza kondycji...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Korzyści:
Poznanie reguł rządzących komunikacją, czynników wpływających na jej skuteczność oraz przekraczanie barier komunikacyjnych Wzrost odpowiedzialności za inicjowanie komunikacji oraz efekty końcowe porozumiewania się z innymi Zwiększenie skuteczności...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Korzyści:
Poznanie jak powstają emocje Diagnoza obecnego poziomu Inteligencji Emocjonalnej Sposoby wpływania na emocje Poznanie prostych technik antystresowych Zbudowanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami Rozwinięcie umiejętności...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
INTELIGENCJA EMOCJONALNA KOBIETY i MĘŻCZYZNY, CZYLI JAK JĄ WYKORZYSTAĆ DLA OSIĄGNIĘCIA SUKCESU
Korzyści:
Zrozumienie kompetencji emocjonalnych w życiu zawodowym Zwiększanie poziomu świadomości własnych uczuć Doskonalenie umiejętności rozumienia siebie...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
* zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy oraz różnicami wynikającymi z uwarunkowań kulturowych
* zaprezentowanie zalet i wad wynikających z różnic kulturowych
* przedstawienie zasad przenikania się płaszczyzn personalnej i kulturowej w środowisku...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Korzyści:
Rozwinięcie umiejętności rozpoznawania gier klientów Udoskonalenie asertywnej postawy wobec obiekcji klientów Wypracowanie przekonań i postaw wspierających otwartą komunikację z klientem Nabycie umiejętności przetwarzania problemu w rozwiązanie...
Więcej informacji
Kategoria:
Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:
W ciągu tygodnia
Korzyści:
Możliwość lepszego poznania personelu Ukierunkowanie rozwoju zawodowego pracowników, wzrost motywacji do pracy Odkrycie potencjału pracowników, często słabo rozwiniętego i niewykorzystanego Uzyskanie informacji zwrotnych na temat atmosfery...
Więcej informacji
Kategoria:
Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:
W ciągu tygodnia
Korzyści:
Uświadomienie sobie różnic w celach organizacji i pracownika Skonfrontowanie procedury aktualnie stosowanej w ocenach i rozmowach oceniających z zaleceniami wzorcowymi Wykształcenie umiejętności sprzedaży potrzeb i celów na niższe szczeble...
Więcej informacji
Kategoria:
Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:
W ciągu tygodnia
* Rozwój otwartości na nową wiedzę i nowe doświadczenia
* Analiza i przepracowanie trudności blokujących kreatywne myślenie indywidualne i grupowe
* Rozwijanie postawy proaktywnej odnośnie pracy z problemami i wyzwaniami
* Rozwój umiejętności...
Więcej informacji
Kategoria:
Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:
W ciągu tygodnia
* Poznanie idei mistrzostwa - dookreślenie i tworzenie własnej wizji sukcesu
* Poznanie słabych i mocnych stron kompetentności społecznej - doskonalenie wybranych kompetencji
* Nauka i rozwijanie kompetencji społecznych ze szczególnym uwzględnieniem...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Zmianą
Typ:
W ciągu tygodnia
Korzyści: Poznanie zasad poszukiwania i tworzenia innowacji Opracowania planu zarządzania innowacją Pogłębienia świadomości bycia przedsiębiorczym Poznanie technik kreatywnego myślenia stosowanych w biznesie Rozwój świadomości w zakresie ważności...
Więcej informacji