Kategoria:
Handel
Typ:
W ciągu tygodnia
Dla kogo: Szkolenie
przeznaczone jest dla handlowców i kupców sprzedających i kupujących
produkty bądź usługi i negocjujących warunki kontraktów z klientami.
Ramowy program szkolenia:
Podstawy negocjacjiProwadzenie negocjacji w stylu rzeczowym Efektywne...
Więcej informacji
Kategoria:
Handel
Typ:
W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Proces sprzedaży - ważne etapyMatka wszystkich handlowców świata - motywacjaKomunikacja werbalna z Klientem Badanie potrzeb i aktywne słuchanie Składanie propozycji sprzedaży Sprzedaż bezpośredniaOdczytywanie sygnałów zakupuObiekcje...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wiedza ogólna na temat prezentacjiRozpoznawanie audytorium Dobór treści prezentacji w zależności od potrzeb odbiorców Dobór struktury prezentacji, Efektowne rozpoczynanie i kończenie prezentacjiRetoryka i dykcjaUtrzymywanie dramaturgii...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Prowadzenie zebrań Komunikacja interpersonalna Prowadzenie zebrań Zarządzanie konfliktem w organizacjiPodstawy asertywności Podejmowanie decyzji na zebraniachProwadzenie zebrań - ćwiczenia
Informacje organizacyjne: Miejsce:...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Co to jest kryzys, czym się charakteryzuje, jak przebiegaReguły postępowania w kryzysie Case study - dobre wzory i nauczkiBudowanie strategii wyjścia z kryzysu i komunikacjiOpracowywanie materiałów - informacji, oświadczeń, pytań...
Więcej informacji
Kategoria:
Marketing Strategiczny
Typ:
W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wprowadzenie w obszar marketingowej orientacji firmy i planowania marketingowego oraz perspektywy strategicznej Klient (nabywca) – jego potrzeby i rola w rozwoju formyPrzedstawienie case study: (międzynarodowej organizacji, o
zróżnicowanym...
Więcej informacji
Kategoria:
Public relations 2
Typ:
W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Jakimi obszarami może/powinien zajmować się PRSpecyfika poszczególnych obszarów - cele, zasady i reguły, narzędzia. - Komunikacja wewnętrzna - Media relations - Sponsoring - Event - Działalność społeczna - Komunikacja kryzysowa -...
Więcej informacji
Kategoria:
Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:
W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Delegowanie jako kluczowa kompetencja menedżeraKorzyści płynące z delegowania Przeszkody w delegowaniuDelegowanie w praktyce biznesowej (cz.1)Proces delegowaniaDelegowanie w praktyce biznesowej(cz.2)Delegowanie a inne kompetencje...
Więcej informacji
Kategoria:
Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:
W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Moduł I „Istota i symptomy stresu"Moduł II „Zarządzanie własną energią" Moduł III „Mity i fakty na temat stresu" Moduł IV „Ciało w stresie" Moduł V „Typ osobowości, style pracy a stres" Moduł VI „Zespół w sytuacji stresu" Moduł...
Więcej informacji
Kategoria:
Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Mechanizmy zakupowe funkcjonujące u KlientówProces sprzedaży przez telefon - ważne etapy Matka wszystkich handlowców świata - motywacjaZnajomość telefonicznego savoir- vivre`uAktywne słuchanieSkuteczna komunikacja werbalnaPozytywne...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wyznaczanie celówOrganizacja czasu pracyPlanowanie pracyZarządzanie priorytetamiDelegowanie zadańProwadzenie efektywnych zebrańPozytywne myślenie i samomotywacja
Informacje organizacyjne: Miejsce: Warszawa Godziny zajęć: 9-17...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Ramowy program szkolenia:
Wyznaczanie celów pracownikom Zarządzanie przez cele Skuteczne kontrolowanie Delegowanie zadań Coaching pracowników Prowadzenie rozmowy oceniającej Prowadzenie rozmowy dyscyplinującej Przeprowadzenie rozmowy z pracownikiem – zajęcia...
Więcej informacji