Kategoria:
Administracja Personelem
Typ:
W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Zapoznanie uczestników z różnorodnymi systemami i
rozkładami czasu pracy, praktyką prawidłowego ich stosowania w firmie
oraz rodzajami urlopów pracowniczych, zasadami ich udzielania i
rozliczania.
Poznanie uregulowań prawnych i orzecznictwa...
Więcej informacji
Kategoria:
Coaching
Typ:
W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Przedstawienie idei coachingu jako nowoczesnego narzędzia w zarządzaniu ludźmi Poznanie zasad i etapów coachingu Poznanie i trening sposobów prowadzenia rozmów coachingowych
Grupa docelowa:
Managerowie zarządzający zespołami pracowników,...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Dostarczenie Uczestnikom wiedzy z zakresu negocjacji Pogłębienie umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji Uświadomienie Uczestnikom czynników mających wpływ na skuteczność procesu negocjowania Przekazanie Uczestnikom wiedzy na temat...
Więcej informacji
Kategoria:
Księgowy
Typ:
W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest omówienie całokształtu regulacji podatkowych,
dotyczących materii, która od dawna wywołuje burzliwe dyskusje na łamach
prasy oraz zajmuje prominentne miejsca na wokandach sądowych. Jednakże
dla pracowników firm te zagadnienia...
Więcej informacji
Kategoria:
Merchandising
Typ:
W ciągu tygodnia
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy z zakresu
merchandisingu handlowego oraz umiejętności praktycznego wykorzystywania
jego narzędzi, a w szczególności:
wykształcenie umiejętności świadomego projektowania ekspozycji sklepowych;zdobycie...
Więcej informacji
Kategoria:
Motywacja
Typ:
W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
zwiększenie skuteczności działań motywacyjnych zwiększenie znaczenia motywatorów pozafinansowych polepszenie atmosfery wewnętrznej (na linii przełożeni – podwładni) wzrost efektywności planowania i wytyczania celów oraz procesów kontrolnych...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
zademonstrowanie obowiązujących standardów obsługi klienta ugruntowanie umiejętności w zakresie telefonicznej rozmowy handlowej z klientem poprawa osobistych umiejętności uczestników w zakresie komunikacji z klientem uświadomienie roli...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Wykształcenie wśród uczestników umiejętności właściwego reprezentowania firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami Budowanie długotrwałych relacji z klientami Poznanie standardu rozmowy sprzedażowej Ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Zapoznanie Uczestników z zakresem obowiązków jako Pracownika Obsługi Klienta na Stacji PaliwPoznanie procesu sprzedaży na Stacji Paliw oraz nawiązania relacji z KlientemNabycie umiejętności prowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej w trakcie...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Zapoznanie uczestników z możliwościami rozwiązań w sytuacjach trudnych z Klientem Nabycie przez uczestników umiejętności skutecznej komunikacji z Klientem Nabycie umiejętności opanowania emocji i kształtowania postawy asertywnej
Grupa...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
poznanie struktury profesjonalnej prezentacji produktunabycie wiedzy i umiejętności przez uczestników w zakresie stosowania profesjonalnej prezentacji produktu
Grupa docelowa:
Szkolenie dedykowane jest dla osób pracujących na codzień w
bezpośredniej...
Więcej informacji
Kategoria:
Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
Przekazanie wiedzy na temat zasad Telefonicznej Obsługi Klienta Nabycie przez Uczestników umiejętności efektywnej Telefonicznej Obsługi Klienta Nabycie przez Uczestników umiejętności kontroli rozmowy oraz dopasowanie się do typu rozmówcy...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Cele szkolenia:
nabędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania
zespołem, którą będziesz mógł zastosować i rozwijać w pracy z własnym
zespołem poznasz standardy zarządzania będziesz mieć możliwość weryfikacji tego, jak widzisz swoje umiejętności...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Cel szkolenia:
Uczestnicy w trakcie zajęć zapoznają się istotą zarządzania
kluczowymi Klientami, dowiedzą się w jaki sposób kształtować więzi, będą
potrafić określać cele, a także poznają niezbędne procesy do
zarządzania Kluczowymi Klientami. Samodzielnie...
Więcej informacji