Kategoria:
Coaching
Typ:
W ciągu tygodnia
Jeśli chcesz nauczyć się EFEKTYWNIE WYSTĘPOWAĆ PUBLICZNIE, to szkolenie jest dla Ciebie najlepszym wyborem! Termin: 29.09.2014 Cel szkolenia: Osoby działające w środowisku biznesowym
codziennie stają przed zadaniem dokonywania prezentacji lub wystąpień
publicznych....
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Prezentowany warsztat ma na celu
przedstawienie uczestnikom i przećwiczenie wraz z nimi wybranych technik
negocjacyjnych. Zdobyte w ten sposób nowe umiejętności uczestnicy będą
mogli wykorzystać praktycznie podczas swoich kontaktów z klientami....
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zwiększenie
skuteczności pracowników firmy poprzez doskonalenie umiejętności
komunikowania się, zwiększenie przepływu informacji pomiędzy zespołami.
Program szkolenia:
• Czym jest komunikacja
• Komunikacja...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla
wszystkich pracowników mających kontakt z klientem. Instytucja dbająca o
swoich Klientów a co za tym idzie o swój wizerunek musi zadbać o
odpowiednie standardy obsługi Klienta. Aby je zapewnić wszyscy jej
pracownicy...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy
na temat skutecznych technik zachowań asertywnych w biznesie oraz
doskonalenie umiejętności asertywnej komunikacji.
Program szkolenia:
• Pojęcie asertywności
• Mapa asertywności
•...
Więcej informacji
Kategoria:
Psychologia Rozwoju
Typ:
W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zapoznanie
uczestników z zasadami autoprezentacji oraz nabycie przez nich
praktycznych umiejętności z tego zakresu. Kształtowanie umiejętności
autoprezentacji poprzez analizę własnych celów, rozwój motywacji oraz
wiedzę...
Więcej informacji
Kategoria:
Rekrutacja i Selekcja
Typ:
W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest poznanie metod i
zasad prowadzenia procesów rekrutacji i selekcji pracowników. Szkolenie
skierowane jest dla osób, które chcą nabyć wiedzę i podstawowe
umiejętności w zakresie profesjonalnego i efektywnego przeprowadzania...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Jakością
Typ:
W ciągu tygodnia
Zaświadczenia: Po ukończeniu szkolenia i pozytywnym zdaniu egzaminu uczestnicy otrzymują (w j. polskim i j. angielskim) Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie audytu wewnętrznego systemu HACCP, GMP, GHP, GCP. Przeznaczenie:...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Jakością
Typ:
W ciągu tygodnia
Zaświadczenia: Po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu uczestnicy otrzymują (w j. polskim i j. angielskim) Szkolenie przygotowujące do samodzielnego planowania, przeprowadzania i dokumentowania wewnętrznych audytów systemów zarządzania jakością wg normy ISO...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Jakością
Typ:
W ciągu tygodnia
Zaświadczenia: Po ukończeniu szkolenia i pozytywnym zdaniu egzaminu uczestnicy otrzymują (w j. polskim i j. angielskim) Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu audytu wewnętrznego ISO 17025. Program szkolenia:
Zagadnienia związane...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Jakością
Typ:
W ciągu tygodnia
Przygotowanie przyszłych Ekspertów do efektywnego sprawowania tej funkcji w firmie oraz zapoznanie ich z zakresami obowiązków, uprawnień i odpowiedzialność Ekspertów ds. Systemu HACCP wg ISO 22000 i prowadzeniem audytów systemu HACCP. Program szkolenia:
WprowadzenieWymagania...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Jakością
Typ:
W ciągu tygodnia
Przygotowanie przyszłych Ekspertów do efektywnego sprawowania tej funkcji w firmie oraz zapoznanie ich z zakresami obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Ekspertów Systemu ISO 9001 i prowadzeniem audytów systemu ISO 9001. Metodologia: Interaktywna prezentacja...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Jakością
Typ:
W ciągu tygodnia
Przygotowanie do efektywnego sprawowania funkcji pełnomocnika ds. jakości w przedsiębiorstwie oraz zapoznanie z zakresem obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Pełnomocników Systemu ISO 9001. Zapoznanie uczestników z procedurą prowadzenia audytów systemu ISO...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Jakością
Typ:
W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Przygotowanie do efektywnego sprawowania
funkcji pełnomocnika w przedsiębiorstwie oraz zapoznanie z zakresem
obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności. Zapoznanie uczestników z
procedurą prowadzenia audytów systemu HACCP lub systemu ISO 22000....
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Jakością
Typ:
W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu badań satysfakcji klienta w zarządzaniu systemem jakości ISO 9001
Przeznaczenie szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest
dla osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Jakością
Typ:
W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu metod i technik wspomagających zarządzanie jakością.
Przeznaczenie szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest
dla osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe i zdobyć
umiejętności stosowania...
Więcej informacji