Kategoria:
Audyt Zasobów Ludzkich
Typ:
W ciągu tygodnia
Czas trwania szkolenia: 2 dni (14 godzin zegarowych) Program szkolenia: Wprowadzenie: definicje, rozwój audytu wewnętrznego, zakres audytu, rodzaje audytów. Audytor wewnętrzny jako doradca - audyt wewnętrzny a zarządzanie. Standardy audytu wewnętrznego....
Więcej informacji
Kategoria:
Finanse w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Wiedza zdobyta na szkoleniu pozwoli zrozumieć i opanować finansową logikę funkcjonowania przedsiębiorstw, analizy wyników i wpływ decyzji podejmowanych przez pracowników pionów niefinansowych na generowane wyniki. Uczestnicy poznają wszystko to co asystenci związani...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poznanie przez uczestników technik i metod efektywnej komunikacji w relacjach i kontaktach biznesowych. Udział w szkoleniu pozwoli na diagnozę własnego stylu komunikowania, weryfikację mocnych i słabych stron własnych umiejętności i wyeliminowanie...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
• zdefiniować potrzeby komunikacji wewnętrznej i przełożyć je na cele,
• określić cele i zaplanować audyt komunikacji wewnętrznej,
• stworzyć i wdrożyć plan działania komunikacji wewnętrznej w firmie,
•...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Program szkolenia: Czy wszyscy manipulujemy?Co jest manipulacją a co nią nie jest?W jaki sposób nieświadomie manipulujemy?W jaki sposób możemy być świadomie manipulowani? Czy manipulacja zawsze jest zjawiskiem negatywnym?Jak dostrzec manipulacje i wywieranie...
Więcej informacji
Kategoria:
Rachunkowość w Firmie
Typ:
W ciągu tygodnia
Uczestnicy szkolenia będą potrafili wykorzystać arkusz kalkulacyjny do analizy danych i budowy bazy informacji o procesach zachodzących w przedsiębiorstwie oraz trafnie oceniać procesy gospodarcze na każdym szczeblu przepływów - działalność operacyjna, inwestycyjna,...
Więcej informacji
Kategoria:
Reklama
Typ:
W ciągu tygodnia
Przedstawienie uczestnikom zasad planowania mediów w domach mediowych, zasad podziału budżetu, doboru nośników, optymalizacji budżetu reklamowego, parametrów mediowych oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać współpracą z domem mediowym. Program szkolenia:...
Więcej informacji
Kategoria:
Reklama
Typ:
W ciągu tygodnia
# zwiększenie profesjonalizmu w sprzedaży powierzchni reklamowej,
# nabycie umiejętności w zakresie technik sprzedaży,
# poznanie korzyści, jakie osięgnie kllient kupując poszczególne rodzaje reklam,
# zwiększenie skuteczności w pozyskiwaniu nowych klientów....
Więcej informacji
Kategoria:
Reklama
Typ:
W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poznanie najstarszego i najpowszechniej stosowanego modelu dochodzenia do twórczych rozwiązań (Creative Problem Solving Osborna I Parnesa).
Nabycie umiejętności świadomego i praktycznego stosowania wyobraźni i twórczego potencjału do rozwiązywania...
Więcej informacji
Kategoria:
Reklama
Typ:
W ciągu tygodnia
Przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań. Czas trwania szkolenia: 2 dni (14 godzin zegarowych) Program szkolenia: Źródła wiedzy na temat rynku.Metody i...
Więcej informacji
Kategoria:
Reklama
Typ:
W ciągu tygodnia
* zwiększenie skuteczności komunikacji realizowanej za pomocą słowa (pisanego, mówionego),
* zwiększenie skuteczności samodzielnie przygotowywanych materiałów promocyjnych,
* zwiększenie skuteczności komunikacji bezpośredniej i pośredniej (rozmowy telefoniczne,...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Firmą
Typ:
W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest przedstawienie zaawansowanych technik zarządzania opartych m.in. o wyznaczenie i monitorowanie celów rocznych oraz wskaźników efektywności. Dodatkowo, szkolenie to przedstawia metody wprowadzania usprawnień i rozwiązywania problemów bezpośrednio...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Typ:
W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami procedury rozstawania się z pracownikami oraz procedury outplacementu, z najczęściej występującymi problemami, począwszy od przygotowania informacji dla załogi o zwolnieniu, bądź odejściu pracownika, po prowadzenie...
Więcej informacji