Kategoria:
Administracja Personelem
Typ:
Zaoczne
Budowa i zarządzanie zespołem zadaniowym
Moduł 1 - Specyfika pracy zespołowej
Model efektywnego...
Więcej informacji
Kategoria:
Administracja-ogólne
Typ:
Zaoczne
Profesjonalna Asystentka Prezesa z Modułem Komputerowym oraz Biznesowym Słownictwem Biurowym w Języku Angielskim Program szkolenia
Moduł 1 - Cechy Profesjonalnej Asystentki
Kwalifikacje...
Więcej informacji
Kategoria:
Handel
Typ:
Zaoczne
Szkolenie niezbędne dla handlowców, niezależnie od stażu pracy i osiąganych wyników,
również dla początkujących. W zależności od potrzeb grupy adaptujemy
program w taki sposób, by przyniósł on oczekiwane - skuteczność
sprzedaży i satysfakcję Klienta....
Więcej informacji
Kategoria:
Informatyka
Typ:
Zaoczne
Forma szkoleń: Interaktywny warsztat.
Szczególny nacisk kładziemy na rozwiązania praktyczne, dlatego też
szkolenia prowadzone są metodami warsztatowymi, z naciskiem na
interaktywny udział uczestników poprzez study case, ćwiczenia, scenki,
etc. Liczba...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
Zaoczne
Prezentacja oraz autoprezentacja
Moduł 1 - Cechy skutecznej prezentacji
Etapy skutecznej prezentacji.Efektywna...
Więcej informacji
Kategoria:
Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
Typ:
Zaoczne
Przygotowanie Uczestników do pracy w Działach Personalno - Kadrowo - Płacowych.
Korzyści z Kursu: Praktyczne opanowanie umiejętności prowadzenia dokumentacji personalnej, płacowej, ZUS i podatkowej z wykorzystaniem systemów informatycznych, zapoznanie się z...
Więcej informacji
Kategoria:
Rekrutacja i Selekcja
Typ:
Zaoczne
Forma szkolenia Interaktywny warsztat.
Szczególny nacisk kładziemy na rozwiązania praktyczne, dlatego też
szkolenia prowadzone są metodami warsztatowymi, z naciskiem na
interaktywny udział uczestników poprzez study case, gry symulacyjne,
ćwiczenia, scenki, etc....
Więcej informacji
Kategoria:
Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:
Zaoczne
Moduł 1 - Czym jest postawa asertywna?
Typy ludzkich zachowań ( postawa uległa, postawa agresywna, postawa bierna oraz postawa asertywna). Asertywność jako umiejętność egzekwowania własnych praw i szanowania praw innych.Prawa...
Więcej informacji
Kategoria:
Stosunki Pracy
Typ:
Zaoczne
System Okresowych Ocen Pracowników (SOOP)
Moduł 1 - Analiza korzyści dla organizacji, menedżerów i pracowników...
Więcej informacji
Kategoria:
Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:
Zaoczne
Kurs powstał w wyniku wzrostu zapotrzebowania
na telemarketerów na rynku pracy. Wraz z nim ewoluowały też wymagania
wobec kandydatów na to stanowisko. Dzisiaj nie jest to zajęcie dla
każdego, ale wyłącznie dla wykwalifikowanej i kompetentnej kadry. Braki
w doświadczeniu...
Więcej informacji
Kategoria:
Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:
Zaoczne
MODUŁ 1 - Przygotowanie do rozmowy telefonicznej.1. Zbieranie informacji na temat potencjalnego klienta. Planowanie rozmowy telefonicznej. Czas Rozmowy telefonicznej. Wzbudzanie zainteresowania w pierwszych zdaniach rozmowy. Techniki wzbudzania zainteresowania....
Więcej informacji