Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności rozmów handlowych. Warsztat jest nakierowany na praktyczny trening umiejętności handlowych, sprowadzając część teoretyczną do minimum. Uczestnicy biorą udział w inspirującym warsztacie, interaktywnych ćwiczeniach...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Wartość szkolenia obejmuje: • UDZIAŁ JEDNEJ OSOBY NA SZKOLENIU • MATERIAŁY SZKOLENIOWE • CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA • INDYWIDUALNE PORADY I KONSULTACJE Z TRENEREM PO SZKOLENIU • POCZĘSTUNEK ORAZ LUNCH W TRAKCIE SZKOLENIA
Gospodarka rynkowa, która zapanowała...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW I CELE SZKOLENIA 1. Przedstawienie regulacji prawnych związanych z procesem reklamacji w przedsiębiorstwie. 2. Praktyczne
omówienie postępowania z klientem od momentu złożenia reklamacji do jej
finalnego rozpatrzenia w zakresie problemów...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
NEGOCJACJE BIZNESOWE Program
szkolenia „Negocjacje biznesowe” obejmuje najważniejsze aspekty
skutecznej negocjacji, niezbędnej do znalezienia korzystnego
porozumienia. Na szkoleniu odpowiemy na pytanie czym są negocjacje. W
jakich sytuacjach dochodzi do wymiany?...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
W pogoni za Klientami - Sposób na Alcybiadesa czyli JAK SKUTECZNIE PRZECIWDZIAŁAĆ OBIEKCJOM? Codzienna
praca z klientami to nieustanna pogoń za realizacją ich potrzeb i
oczekiwań, zrozumieniem pragnień oraz obiekcji. Sprzedaż to również
gonitwa za realizacją...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Czego jeszcze nie wiesz o sprzedaży?
W pogoni za Klientami - Czego jeszcze nie wiesz o sprzedaży? Trener prowadzący: Wojciech Grzybowski Zapraszam
serdecznie na szkolenie, które wzmocni Was w gonitwie za klientami na
poziomie umiejętnego...
Więcej informacji
Kategoria:
Public relations 2
Typ:
W ciągu tygodnia
Dzięki szkoleniu dowiesz się jakie procesy decydują o postrzeganiu przez Klienta produktu/ usługi/ firmy w rozmowie face to face oraz w tekście pisanym, dowiesz się jakie elementy decydują o tym, czy Twój tekst zostanie przeczytany, czy Ty zostaniesz wysłuchany,...
Więcej informacji
Kategoria:
Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
PLAN SZKOLENIA SESJA I Refleksja aby nam się chciało. 1. Jak zwiększyć nasz potencjał ? Kim jestem dziś, jaki mam plan na jutro? 2. Jak sterować naszymi emocjami? Jak działa moje nastawienie? Po co mi entuzjazm? 3. Jakimi regułami kierują się liderzy sprzedaży...
Więcej informacji