Kategoria:
Motywacja
Typ:
W ciągu tygodnia
Umiejętność motywowania jest podstawową cechą efektywnych menedżerów i liderów zespołów. Pozostaje ciągle jednym z najtrudniejszych zadań, wymagających łączenia praktycznych doświadczeń z teorią psychologii człowieka. Żaden system motywacyjny nie wyręczy jednak...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
- nabycie umiejętności rozpoznawania i prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
- nabycie umiejętności właściwego rozpoznania potrzeb klientów
- nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
- poznanie efektywnych technik sprzedaży
-...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
- Nabycie umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem, zwiększenie efektywności obsługi klienta.
- Przygotowanie uczestników do skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji podczas sprzedaży.
- Nabycie umiejętności skutecznej komunikacji z klientem oraz diagnozowania...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Głównym zadaniem realizowanego szkolenia będzie skoncentrowanie uwagi personelu wokół idei "Wysoka jakość sprzedaży i obsługi klienta kluczem do sukcesu hotelu”. Jeżeli taka właśnie postawa personelu wobec klientów zostanie wypracowana, ugruntowana, wzmocniona...
Więcej informacji
Kategoria:
Prawo - ogólne
Typ:
W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest omówienie systemowe podstawowych zasad prawa podatkowego. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, którzy chcieliby posiąść lub pogłębić swoją wiedzę z zakresu prawa podatkowego, szczególnie do osób rozpoczynających prowadzenie działalności...
Więcej informacji
Kategoria:
Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
Typ:
W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest omówienie systemowe podstawowych zasad prawa pracy. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, którzy chcieliby pogłębić swoją wiedzę z zakresu prawa pracy, a w szczególności do osób piastujących stanowiska kierownicze. PLAN SZKOLENIA:...
Więcej informacji
Kategoria:
Public Relations
Typ:
W ciągu tygodnia
PLAN SZKOLENIA:
- PR wewnętrzny i zewnętrzny – wzajemne zależności
- Katastrofalne skutki przedwczesnego rozgłosu
- Elementy firmowego zestawu PR
- Co może zbudować korzystny wizerunek instytucji?
- Konieczność testowania, czyli PR-owy skok na „głęboki...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA:
Dostarczenie lub pogłębienie wiedzy oraz zdobycie umiejętności z
zakresu efektywnego zarządzania zespołem. Program obejmuje merytoryczny
i praktyczny warsztat profesjonalnego...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Typ:
W ciągu tygodnia
1. Zrozumienie czym jest temperament.
2. Poznanie czynników kształtujących osobowość człowieka.
3. Ukazanie na co podatne są poszczególne temperamenty.
4. Poznanie podstawowych połączeń temperamentów w pracy zespołowej.
5. Ukazanie sposobów wpływania na poszczególne...
Więcej informacji