Kategoria:
Administracja Personelem
Typ:
W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest: - zapoznanie uczestników z różnymi formami zatrudnienia (umowa o pracę, umowy cywilnoprawne, kontrakt menadżerski) , -
poznanie przez uczestników prawnych aspektów prawa pracy (urlopy –
wymiar i zasady ich udzielania, czas pracy,...
Więcej informacji
Kategoria:
Administracja-ogólne
Typ:
W ciągu tygodnia
Szkolenie
dedykowane jest zarówno dla osób planujących znaleźć zatrudnienie w
charakterze sekretarki lub asystentki, jak i osób, które już pracują na
tych stanowiskach, zainteresowanych podnoszeniem swoich kwalifikacji. Celem
szkolenia jest przekazanie...
Więcej informacji
Kategoria:
Coaching
Typ:
W ciągu tygodnia
Program szkolenia 1. Czym jest coaching? Wprowadzenie w tematykę/ideę coachingu Wyjaśnienie znaczenia coachingu Wzmocnienie zrozumienia coachingu efektywnego Wiedza-umiejętności-postawa i co z tego wynika dla zarządzania poprzez coaching 2. Budowanie...
Więcej informacji
Kategoria:
Handel
Typ:
W ciągu tygodnia
Program szkolenia 1. Czym jest sprzedaż i kim jest sprzedawca? Sprzedaż - działanie czy proces? Jaki jest skuteczny sprzedawca? - Ocena własna 2. Klient - Petent? Partner? Pan i władca premii? Kim jest Klient dla handlowca? Rodzaj Klientów...
Więcej informacji
Kategoria:
Handel
Typ:
W ciągu tygodnia
Zdobędą
Państwo praktyczne umiejętności pozwalające na dopasowanie własnych
zachowań do zachowań klienta, rozpoznawania i przewyższania
indywidualnych oczekiwań klientów oraz budowania pozytywnego wizerunku
firmy. Szkolenie ze skutecznej sprzedaży i obsługi...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Uczestnicy
szkolenia dowiedzą się o tym w jaki sposób przygotować i zrealizować
prezentacje/wystąpienie publiczne aby było atrakcyjne dla słuchaczy.
Poruszane będą najważniejsze zagadnienia dotyczące wizerunku prezentera,
procesu komunikacji z grupą, radzenia...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Program szkolenia 1. Nieświadomy umysł - drzemiąca siła do wykorzystania 2.
Trzy typy osobowościowe - wzrokowcy, słuchowcy i kinestycy, czyli w
jaki sposób odbieramy otaczającą nas rzeczywistość i jak komunikujemy
się z otaczającym nas światem....
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Celem
szkolenia jest doskonalenie umiejętności komunikacji werbalnej
(słownej) i niewerbalnej (gesty, mimika, kontakt wzrokowy, postawa
ciała) aby być bardziej precyzyjnym i zrozumiałym dla innych. Zgodność
"języka ciała" z komunikatem werbalnym przekazuje...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Szkolenie skierowane jest do osób, które chciałyby podnieść kompetencje i umiejętności związane z procesem negocjacji. Program szkolenia 1. Autodiagnoza mocnych stron w zakresie procesu negocjacji oraz wytyczanie obszarów przeznaczonych do rozwoju...
Więcej informacji
Kategoria:
Księgowy
Typ:
W ciągu tygodnia
Ze
szkolenia mogą skorzystać zarówno osoby zatrudnione w działach
księgowości podmiotów zobowiązanych do prowadzenia pełnej rachunkowości
lub podatkowej księgi przychodów-rozchodów, jak i osoby przygotowujące
się do wykonywania niniejszych obowiązków. Dla...
Więcej informacji
Kategoria:
Księgowy
Typ:
W ciągu tygodnia
Program szkolenia Rozliczenia gotówkowe Rozliczenia bezgotówkowe Inne środki pieniężne Kredyty bankowe i ich ewidencja Ewidencja weksli Zasady ewidencji rozrachunków Rozrachunki publiczno - prawne Rozrachunki z tytułu VAT Rozrachunki...
Więcej informacji
Kategoria:
Marketing
Typ:
W ciągu tygodnia
Podstawowym
celem szkolenia jest wypracowanie narzędzi zwiększających skuteczność
uczestników w konstruowaniu tekstów marketingowych do promocji produktów
i/lub usług firmy. Program szkolenia 1. Trzy typy osobowościowe - wzrokowcy, słuchowcy,...
Więcej informacji
Kategoria:
Marketing Internetowy, E-Biznes
Typ:
W ciągu tygodnia
Szkolenie skierowane jest do
pracowników działu marketingu oraz osób odpowiedzialnych za promocję
firm w Internecie. Uczestnicy kursu poznają najefektywniejsze metody
wykorzystywania Internetu jako nośnika reklamy. Zaprezentowane zostaną
najnowsze kanały...
Więcej informacji
Kategoria:
Marketing Strategiczny
Typ:
W ciągu tygodnia
Celem
szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi metodami
docierania do potencjalnych klientów, a także wypracowanie umiejętności
przeprowadzania skutecznej rozmowy biznesowej w prospectingu. Program szkolenia 1. Wprowadzenie do...
Więcej informacji
Kategoria:
Merchandising
Typ:
W ciągu tygodnia
Celem
tego szkolenia jest zapoznanie uczestników z rolą merchandisingu we
współczesnym marketingu wizualnym oraz przedstawienie wspólnych działań i
narzędzi marketingowo - merchandisingowych zapewniających właściwą
ekspozycję towaru w sklepie i na półce,...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Szkolenie
to skierowane jest do doświadczonych przedstawicieli handlowych, którzy
dowiedzą się w jaki sposób kształtować więzi z kluczowymi Klientami.
Samodzielnie dokonają segmentacji rynku, a także identyfikacji i
selekcji Klientów. Poznają strategie wejścia...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta. Program szkolenia 1. Wizerunek sprzedawcy, kontakt z klientem funkcje i role sprzedawcy autoprezentacja w kontakcie z klientem elementy profesjonalnego...
Więcej informacji
Kategoria:
Public Relations
Typ:
W ciągu tygodnia
Szkolenie skierowane jest do
pracowników działów public relations oraz marketingu. Głównym celem
szkolenia jest zwiększenie skuteczności pracowników PR oraz marketingu w
tworzeniu kampanii informacyjnych opierających się na komunikatach
prasowych. Trenerzy...
Więcej informacji
Kategoria:
Public Relations
Typ:
W ciągu tygodnia
Szkolenie
skierowane jest do pracowników działów public relations, marketingu,
działów informujących otoczenie firmy (wewnętrzne i zewnętrzne) o jej
działaniach oraz osób zainteresowanych pracą w branży PR. Trenerzy
nauczą uczestników właściwego korzystania...
Więcej informacji
Kategoria:
Public Relations
Typ:
W ciągu tygodnia
Program szkolenia 1. Efektywne metody budowania pierwszego kontaktu 2. Zdolność kreowania własnego wizerunku (wygląd zewnętrzny, ruch, mowa ciała, mimika, tempo głosu, nastawienie poznawcze) i umiejętności prezentacji poglądów (argumentacji i przekonywania)...
Więcej informacji