Kategoria:
Coaching
Typ:
W ciągu tygodnia
W wielu firmach nowoczesny lider jest mentorem dla swoich podwładnych. Korzystając z różnych narzędzi i technik motywowania pracowników, lider buduje ponadprzeciętną efektywność zespołu oraz stwarza przyjemniejszą atmosferę pracy. Dzięki stosowaniu dobrej komunikacji...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
:: CEL SZKOLENIA
Przyswojenie metod
używanych przy przygotowywaniu i prowadzeniu szkolenia
Nauczenie uczestników prowadzenia szkolenia
Nauczenie prezentacji w formie jak najbardziej
interesującej dla uczestników
:: TEMATYKA ZAJĘĆ
Identyfikacja...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
# Rozwinięcie wiedzy zdobytej na szkoleniu "Podstawowe Umiejętności Sprzedaży"
# Nabranie pewności siebie przez Przedstawicieli Handlowych Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb
szkoleniowych klienta. : TEMATYKA ZAJĘĆ
Zarządzanie podległym
terytorium...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
# Zapoznanie handlowców i specjalistów z zasadami budowania relacji z kluczowymi klientami
# Przygotowanie wysokokwalifikowanej kadry zarządzającej kluczowymi klientami
Wszystkie szkolenia dopasowywane są do potrzeb
szkoleniowych klienta. :: TEMATYKA...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
# Wiedza, dotycząca etapów aktywnej sprzedaży produktów i usług
# umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami :: TEMATYKA Zasady prawidłowej
komunikacji z klientem - słuchanie aktywne Z najomość
mowy ciała Bariery komunikacyjne
Etapy aktywnej...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Kontakty międzyludzkie, ze względu na odmienność postaw ludzkich i niską przewidywalność zachowań, niosą ze sobą duży ładunek emocji i stresu. Kontakt z „trudnym klientem" może zaburzać sprawne wykonywanie pracy i realizację celów sprzedażowych i szkodzić wizerunkowi...
Więcej informacji
Kategoria:
Rekrutacja i Selekcja
Typ:
W ciągu tygodnia
O sukcesie przedsiębiorstwa na rynku w przeważającej części decydują ludzie. Odpowiedni dobór pracowników to dla firmy oszczędność kosztów i promesa zbudowania efektywnego zespołu ludzi zdolnego realizować wytyczone im cele. Szkolenie ma na celu profesjonalne...
Więcej informacji
Kategoria:
Rozwój Kardy Kierowniczej
Typ:
W ciągu tygodnia
:: CEL SZKOLENIA
Wykształcenie umiejętności delegowania zadań i
związanej z tym odpowiedzialności.
Wyuczenie technik motywacji pracownika i
kontroli pracy podległego zespołu.
:: KORZYŚCI
Dzięki szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
określić...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
:: CEL SZKOLENIA
Nowoczesny lider w organizacji XXI wieku to całkowicie nowy typ osobowości. Jego rola,
sposób zachowania, niezbędne kompetencje są inne niż
te, które przypisane były stanowisku kierowniczemu jeszcze kilka lat
temu.
Nowoczesny lider to...
Więcej informacji
Kategoria:
Zarządzanie Zmianą
Typ:
W ciągu tygodnia
Żadne przedsiębiorstwo, jeśli chce utrzymać się na rynku, nie może unikać procesu zmian.
W warunkach nieustannie zmieniającego się otoczenia i konkurencji rynkowej zmiana jest koniecznością i zdolność do niej, ma dla przedsiębiorstwa pierwszorzędne znaczenie....
Więcej informacji