Kategoria:
Informatyka
Typ:
e-learning
Celem kursu jest przybliżenie uczestnikom niektórych
pojęć oraz metod modelowania i symulacji w takim ujęciu, aby łatwo zauważalne były ich odniesienia do
pojęć i metod właściwych informatyce, oraz przedstawienie podstaw modelowania i
symulacji...
Więcej informacji
Kategoria:
Informatyka
Typ:
e-learning
W czasie kursu słuchacz pozna podstawowe aspekty prawne, dotyczące
stosowania podpisu elektronicznego w Polsce, Europie i na Świecie.
Omówione zostaną między innymi pojęcia podstawowe: podpis
elektroniczny, bezpieczny podpis elektroniczny, znaczniki czasu,
certyfikaty...
Więcej informacji
Kategoria:
Informatyka
Typ:
e-learning
Programowanie jest sztuką, której celem jest rozwiązanieproblemu informacyjnego. Podstawowym zadaniem jest znalezienie pomysłuna zasadę działania, przepisu postępowania. Następnym - zapisanie tegow postaci programu komputerowego. Języki używane do pisania programówsą...
Więcej informacji
Kategoria:
Informatyka
Typ:
e-learning
Celem kursu jest: * Przedstawienie sposobów, w jakie można tworzyć i zarządzać bazami danych za pomocą programu Microsoft SQL Server 2000, * Pokazanie możliwości T-SQL (Transact–SQL), * Zdobycie umiejętności poprawnego zainstalowania Microsoft...
Więcej informacji
Kategoria:
Informatyka
Typ:
e-learning
Informatyczne systemy baz danych są specjalną klasą systemówznajdujących obecnie bardzo szerokie zastosowanie. Kurs uwzględnianajnowsze trendy, tłumaczy niezbędne pojęcia i podstawowe problemy ztej dziedziny. Pozwala nabyć umiejętności z zakresu projektowania,...
Więcej informacji
Kategoria:
Informatyka
Typ:
e-learning
Po zakończeniu kursu uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
praktyki związanej z bezpieczeństwem systemów transakcji elektronicznych i wykorzystywanymi w tym celu technologiami,
właściwego wykorzystywania technik i algorytmów współczesnej kryptografii,...
Więcej informacji
Kategoria:
Informatyka
Typ:
e-learning
Kiedy w końcu roku 2001 firma Microsoft przedstawiła nową platformę.
NET Framework w wersji 1.0, jednym z głównych prezentowanych składników
był ASP.NET. Jest to model tworzenia aplikacji działających na serwerze
WWW, który umożliwia łatwe tworzenie rozwiązań,...
Więcej informacji
Kategoria:
Inżynieria
Typ:
e-learning
Celem kursu „ Metody numeryczne w inżynierii” jest zapoznanie uczestników z podstawowymi metodami matematyki stosowanymi w pracy inżynierskiej i przygotowanie ich do samodzielnego rozwiązywania podstawowych problemów inżynierskich. Opanowanie materiału kursu...
Więcej informacji
Kategoria:
Inżynieria Systemów
Typ:
e-learning
Celem kursu Projektowanie systemów i inżynieria oprogramowania jest zapoznanie uczestników kursu ze współczesnymi technikami inżynierii oprogramowania w konstruowaniu złożonych systemów informatycznych. Podczas pracy na kursie uczestnicy kursu nabędą również...
Więcej informacji
Kategoria:
Komputery
Typ:
e-learning
Komunikacja
człowieka z komputerem (maszyną) jest ciągłym problemem, ale w ostatnich
latach prace informatyków w tej dziedzinie nabrały szczególnego znaczenia.
Biorąc pod uwagę wielowarstwową architekturę aplikacji (sieciowych,
internetowych),...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja Społeczna
Typ:
e-learning
Rozwój umiejętności porozumiewania się, zwłaszcza w trudnych sytuacjach, a także dzięki temu, zwiększenie efektywności zawodowej.
W kursie omówione są zagadnienia z zakresu
komunikacji werbalnej i tzw. „mowy ciała”. Dzięki przekazywanym informacjom...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja Społeczna
Typ:
e-learning
Kurs
Zarządzanie i komunikowanie społeczne przedstawia zagadnienia i pojęcia z
zakresu wszystkich odmian komunikowania: społecznego, masowego,
interpersonalnego, pośredniego, bezpośredniego. Uczestnicy kursu zapoznają się
z najważniejszymi schematami komunikowania,...
Więcej informacji
Kategoria:
Marketing
Typ:
e-learning
Wiedza z zakresu
komunikacji marketingowej stanowi istotną część wiedzy marketingowej,
pozwalając przedsiębiorstwu na prawidłowe funkcjonowanie i rozwój. Jest ona
potrzebna szczególnie osobom, które zajmują się promocją lub marketingiem w firmie, ale nie...
Więcej informacji
Kategoria:
Marketing
Typ:
e-learning
Budowa marki i
umiejętność skutecznego zarządzania nią stały się jednym z warunków sukcesu
strategicznego firm. Silna marka o ugruntowanej pozycji jest wartością
przyczyniającą się do umacniania i rozwoju firmy oraz do osiągania korzystnej
pozycji...
Więcej informacji
Kategoria:
Marketing
Typ:
e-learning
Przedmiotem kursu
jest kompleksowe przygotowanie personelu do tworzenia wizerunku instytucji
finansowej w oczach klientów oraz wskazanie sposobów budowania pozytywnego
wizerunku w świadomości nabywców i potencjalnych nabywców usług. Wobec rosnącej
konkurencji...
Więcej informacji
Kategoria:
Marketing
Typ:
e-learning
* zdobycie wiedzy z zakresu wykorzystywania różnorodnych strategii, form i
narzędzi marketingowych w biznesie międzynarodowym,
* zrozumienie problemów i uwarunkowań marketingu międzynarodowego na tle
procesów umiędzynarodowienia przedsiębiorstw,...
Więcej informacji
Kategoria:
Marketing
Typ:
e-learning
Zadaniem marketingu
relacji jest nawiązywanie, utrzymywanie i poprawianie relacji firmy z klientami
i osobami trzecimi (dostawcami, odbiorcami, partnerami), partycypującymi w korzyściach. Marketing relacji
odnosi się do wszystkich czynności marketingowych...
Więcej informacji
Kategoria:
Marketing
Typ:
e-learning
„Nie wystarczy mieć dobry produkt,
trzeba umieć go jeszcze sprzedać”.
To tylko jedna z koncepcji
marketingu, który najczęściej kojarzony jest z umiejętnością promowania i
sprzedawania wytworzonych produktów. Szersze jego rozumienie zakłada,...
Więcej informacji
Kategoria:
Marketing
Typ:
e-learning
Na
czym polega skuteczna działalność marketingowa? Jaka jest prawidłowa, a więc
efektywna kolejność czynności i zadań marketingowych?
Uczestnicy
kursu w czasie jego trwania zdobędą wiedzę i rozwiną swe umiejętności z zakresu
organizacji...
Więcej informacji
Kategoria:
Marketing Strategiczny
Typ:
e-learning
Rozwój przedsiębiorstwa powinien wyrażać się m.in.
wzrostem poziomu technicznego, ilościowym i jakościowym zwiększeniem produkcji
i sprzedaży, poprawą efektywności gospodarowania, ekspansją na nowe rynki,
powiększeniem majątku produkcyjnego. W tym celu...
Więcej informacji