Kategoria:
Coaching
Typ:
W ciągu tygodnia
Moduł I: Komunikacja – podstawowe narzędzie trenera.
Aktywne słuchanieParafrazowanieUdzielanie informacji zwrotnejZadawanie pytań i poszukiwanie odpowiedziPozytywne przeformułowanieKomunikaty wspierające czyli język ciałaJęzyk perswazji jako...
Więcej informacji
Kategoria:
Handel
Typ:
W ciągu tygodnia
Warsztat ten skierowany jest do osób
prowadzących negocjacje handlowe z dostawcami. Jego celem jest
zwiększenie profesjonalnego potencjału handlowców w uzyskiwaniu
korzystnych warunków z punktu widzenia założonych celów handlowych.
Program szkolenia przeprowadza...
Więcej informacji
Kategoria:
Komunikacja w Biznesie
Typ:
W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętności
pozwalające na właściwe wykorzystanie technik autoprezentacji w
kontaktach bezpośrednich oraz przygotowanie do wystąpień publicznych,
podczas konferencji rasowych, udzielania wywiadów, wystąpień...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Celem treningu jest zapoznanie
uczestników z podstawowa wiedzą i umiejętnościami z zakresu
asertywności, a także umożliwienie uczestnikom pracy nad własnymi
sposobami porozumiewania się w oparciu o zasady asertywnego zachowania
się, zarówno w życiu osobistym...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Szkolenie pozwoli na przegląd obecnie stosowanych przez uczestników
technik, analiza błędów popełnianych do tej pory, a co najważniejsze
wyjście z rutyny negocjacyjnej poprzez wprowadzenie nowych technik.
Uczestnicy poznają szereg technik z zakresu negocjacji,...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Dzięki szkoleniu uczestnicy będą
potrafili trafnie ocenić sytuację negocjacyjną - zarówno swoją, jak i
partnera. Będą wiedzieli jak prowadzić efektywne rozmowy handlowe z
wykorzystaniem najskuteczniejszych technik negocjacyjnych. Będą
potrafili skutecznie...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Umiejętność skutecznego komunikowania się jest podstawowym narzędziem w pracy
z klientem. Przydatna w takim kontakcie jest znajomość technik
wywierania wpływu, ale również rozwinięte umiejętności komunikacyjne. W
sytuacji pracy z tak zwanym trudnym klientem...
Więcej informacji
Kategoria:
Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Umiejętność skutecznego komunikowania się jest podstawowym narzędziem
w pracy z klientem. Przydatna w takim kontakcie jest znajomość technik
wywierania wpływu, ale również rozwinięte umiejętności komunikacyjne. W
sytuacji pracy z tak zwanym trudnym klientem,...
Więcej informacji
Kategoria:
Prawo Biznesu
Typ:
W ciągu tygodnia
Ściąganie niezapłaconych należności to jedne z
trudniejszych czynności, przed którymi staję wielu przedsiębiorców w
dobie dzisiejszych czasów. Tego typu problematyka składa się głównie z
postępowania egzekucyjnego i sądowego. Warto więc wiedzieć jak
przygotować...
Więcej informacji
Kategoria:
Prawo Inne
Typ:
W ciągu tygodnia
W lutym 2011 r. weszła w życie ustawa z dnia 26
czerwca 2009 r. o zmianie ustawy o księgach wieczystych i hipotece oraz o
zmianie niektórych innych ustaw wprowadzająca zmiany w zakresie istoty
hipoteki i jej funkcjonowania w obrocie prawnym.
Zapraszamy...
Więcej informacji
Kategoria:
Prawo Inne
Typ:
W ciągu tygodnia
Czy wiesz?
Na czym polegają zamówienia sektorowe?Które zamówienia powinny udzielane w ramach ustawy, a które poza nią?Jak zarządzać zamówieniami?
Czy zmiana stawki VAT może doprowadzić do zmiany umowy?Co zamawiający może zrobić, gdy uzna, że informacje...
Więcej informacji
Kategoria:
Prawo Inne
Typ:
W ciągu tygodnia
Przedsiębiorstwa z branży ciepłowniczej często spotykają się z
problemami strat ciepła w systemie ciepłowniczym, dlatego tak ważne jest
poszerzanie wiedzy w zakresie rozwiązań służących ograniczaniu strat
ciepła w systemach energetycznych.
Mamy przyjemność...
Więcej informacji
Kategoria:
Prawo Nieruchomości
Typ:
W ciągu tygodnia
Serdecznie zapraszamy na
szkolenie, które pozwoli na omówienie regulacji prawnych dotyczących
inwestycji budowlanych, planowania i dopuszczalności inwestycji z uwagi
na zapisy planu miejscowego oraz na przedstawienie praktycznych reguł
mających pomóc...
Więcej informacji
Kategoria:
Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
Typ:
W ciągu tygodnia
Trwający od kilkunastu lat proces tworzenia konkurencyjnego rynku
pracy w Polsce przyczynił się do powstania rozbudowanych i stale
zmieniających się regulacji w tym zakresie. Jego podstawą prawną jest
Kodeks pracy oraz rozporządzenia wykonawcze Ministra Pracy...
Więcej informacji
Kategoria:
Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
Typ:
W ciągu tygodnia
Ciągle zmieniające się regulacje dotyczące Zakładowego Funduszu
Świadczeń Socjalnych wymagają systematycznego i stałego pogłębiania
wiedzy w tym zakresie. U wielu pracodawców ZFŚS staje się coraz
ważniejszym i relatywnie najtańszym źródłem pozapłacowej pomocy...
Więcej informacji
Kategoria:
Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:
W ciągu tygodnia
Praca sekretarki i asystentki wymaga wielu
umiejętności tj. podzielność uwagi, umiejętności komunikacyjnych, czy
dobrej organizacji pracy.
Osoba pracująca w sekretariacie jest człowiekiem „pierwszego kontaktu” z firmą, to ona buduje wizerunek i kształtuje...
Więcej informacji
Kategoria:
Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:
W ciągu tygodnia
Zarządzanie wieloma projektami dla handlowców i logistyków
Moduł I: KLUCZOWE POJĘCIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROJEKTU
Funkcjonowanie w ramach projektuCykl życia
Moduł II: KLUCZOWE CZYNNIKI SUKCESU PROJEKTU
Ocena projektu poprzez metody benchmarkingowe:...
Więcej informacji
Kategoria:
Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:
W ciągu tygodnia
Wielu z nas jest zmęczonych swoimi codziennymi obowiązkami. Nie
odnajdujemy już radości i nie czerpiemy satysfakcji z odnoszonych
sukcesów. Jak temu zapobiec? Jak sprawić, aby znowu zaczęło nam się
chcieć działać? Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników...
Więcej informacji
Kategoria:
Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:
W ciągu tygodnia
Jedną z najważniejszych przewag
konkurencyjnych, jakie posiadają przedsiębiorstwa jest wiedza. Jak ją
gromadzić? Jak nią zarządzać? Jak wykorzystywać wiedzę do rozwoju
przedsiębiorstwa, a przede wszystkim jak uczynić z wiedzy oręż w walce
konkurencyjnej?...
Więcej informacji
Kategoria:
Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:
W ciągu tygodnia
Zasady prowadzenia skutecznej rozmowy
sprzedażowej, budowania wizerunku firmy, nawiązywanie pierwszego
kontaktu, techniki wzbudzania zainteresowania rozmówcy, reagowanie na
obiekcje, budowanie trwałych relacji z Klientem.Dzięki szkoleniu
pracownicy działów...
Więcej informacji