Generowanie Oszczędności w Zakupach - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Vademecum – Konferencje i Szkolenia Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Generowanie Oszczędności w Zakupach - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie

  • Praktyki
    W obecnych czasach sprawne zarządzanie zakupami to duże wyzwanie. Dążenie do ciągłego obniżania kosztów czy uproszczenia procesów zakupowych to codzienność pracowników Działów Zakupów. Tak się dzieje zarówno w firmach produkcyjnych, jak i usługowych, niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa. Najważniejszym obecnie celem kupców jest takie zorganizowanie procesu zakupowego, by osiągnąć jak największe oszczędności i jednocześnie nakłonić do kooperacji w tym zakresie innych ludzi z pozostałych działów firmy.
    Generowanie oszczędności w zakupach to proces długotrwały i skomplikowany. Wymaga prawidłowego podejścia w fazie planowania i wdrażania. Jeśli popełnimy błąd może to spowodować spadek efektywności firmy, a co za tym idzie – zmniejszenie obrotów, a ostatecznie spadek jakości i zadowolenia klienta.
    Dlatego zapraszamy na nasze szkolenie, którego ostatecznym celem jest zwiększenie efektywności działania pracowników odpowiedzialnych za zaopatrzenie oraz budowanie pożądanych relacji z dostawcami.
  • Szczegółowe informacje
    Program
    1. ŹRÓDŁA OSZCZĘDNOŚCI 
      • Zwiększenie wolumenu zakupów
      • Wzrost konkurencji pomiędzy dostawcami
      • Zwiększenie atrakcyjności współpracy z firmą kupującą
      • Poszukiwanie alternatywnych produktów
        i dostawców 
    2. KONSOLIDACJA ZAKUPÓW
    3. RENEGOCJACJE CEN W OKRESIE KRYZYSU GOSPODARCZEGO
      • Wybór dostawców do postępowania
      • Analiza historii współpracy
      • Przygotowanie argumentacji za obniżeniem ceny/li>
    4. ZWIĘKSZANIE EFEKTYWNOŚCI NEGOCJACYJNEJ
      • Problemy przy prowadzeniu negocjacji cenowych
      • Błędy powodujące osłabienie pozycji negocjacyjnej
      • Dobre praktyki oraz techniki i triki negocjacyjne
    5. AUKCJE ELEKTRONICZNE W ZAKUPACH
      • Strategie w prowadzeniu aukcji elektronicznych
      • Wybór asortymentu do aukcji elektronicznych
      • Organizacja i prowadzenie aukcji elektronicznych
    6. GRUPY ZAKUPOWE
      • Zakładanie grupy zakupowej
      • Określanie zasad współpracy grupy zakupowej
      • Określanie strategii zakupowej dla Biura Zakupów.

Inne informacje związane z logistyka

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |