Finansowanie Strategii Marketingowych - Kurs - e-learning

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Polski Uniwersytet Wirtualny

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Finansowanie Strategii Marketingowych - Kurs - Online

  • Profil słuchacza / wymogi
    Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje
    Rozwój przedsiębiorstwa powinien wyrażać się m.in. wzrostem poziomu technicznego, ilościowym i jakościowym zwiększeniem produkcji i sprzedaży, poprawą efektywności gospodarowania, ekspansją na nowe rynki, powiększeniem majątku produkcyjnego.        W tym celu przedsiębiorcy muszą znaleźć środki na sfinansowanie koniecznych działań.

    Kurs „ Finansowanie strategii marketingowych” obejmuje zagadnienia związane z finansowaniem działań marketingowych przedsiębiorstwa kapitałami własnymi i obcymi.


    Cel kursu:


    Po zakończeniu kursu uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
    • zależności między strategią finansową a marketingową w przedsiębiorstwie,
    • możliwości finansowania działań marketingowych przedsiębiorstwa kapitałami własnymi i obcymi,
    • instrumentów finansowych umożliwiających ekonomiczną ocenę podejmowanych decyzji.

    Zawartość kursu:
    1. Finansowanie strategii marketingowych przedsiębiorstwa
    2. Finansowanie działań marketingowych kapitałami własnymi
    3. Finansowanie działań marketingowych z wykorzystaniem obcych form finansowania

    Czas trwania: 8 tygodni

Inne informacje związane z marketing strategiczny

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |