Facebook, Twitter, Blogi i Fora. Jak Mądrze Wykorzystywać Media Społecznościowe w Marketingu - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem B&O Navigator

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Facebook, Twitter, Blogi i Fora. Jak Mądrze Wykorzystywać Media Społecznościowe w Marketingu - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do sprawnego i profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.
    Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
    *efektywnie docierać do swoich potencjalnych klientów w Sieci,
    *budować strategię komunikacji marketingowej,
    *tworzyć treści dedykowane do internetu,
    *współpracować z bloggerami i dostawcami rozwiązań,
    *budować trwałe relacje z konsumentami,
    *oceniać wartość rozwiązań e-marketingowych proponowanych im przez dostawców,
    *rozpoznawać i zarządzać sytuacjami kryzysowymi w Social Media,
    *oceniać skuteczność rozwiązań i optymalizować działania pod kątem efektywnego wykorzystania budżetu.
  • Szczegółowe informacje
    Social media (media społecznościowe) zmieniły internet i zachowania internautów, którzy uzyskali możliwość łatwego, bezpośredniego zaznaczenia swojej obecności w sieci. Media społecznościowe stały też platformą prawie bezpośredniej komunikacji pomiędzy osobami o takich samych podglądach, zainteresowaniach, doświadczeniach.
    Eksperci i specjaliści od komunikacji marketingowej bardzo szybko dostrzegli olbrzymi komercyjny potencjał tkwiący w social media.

    O tym jak prowadzić kampanie marketingowe, jak promować firmę, markę, produkt w mediach społecznościowych opowiemy w trakcie tego szkolenia.

    Unikalną wartością tego szkolenia są warsztaty prowadzone online. Uczestnicząc w szkoleniu w jego trakcie będziesz pracował bezpośrednio na facebooku, twitterze, blogach bądź forach - prowadząc elementy kampanii marketingowej. Uczestników prosimy o (o ile możliwe) zabranie ze sobą laptopów z dostępem Wi-Fi ( potrzebne będą drugiego dnia szkolenia)

    1. WSTĘP - MARKETING W INTERNECIE
    • Internet jako medium - podobieństwa, różnice i przewagi wobec innych mediów
    • E-Konsumenci - kim są , czego szukają i czego oczekują?
    • Podstawowa terminologia w e-marketingu
    • Targetowanie reklam w internecie ( warsztat )
    2. WEB 2.0 - KAŻDY JEST TWÓRCĄ
    • Ewolucja serwisów internetowych
    • User Generated Content i komunikacja dwukierunkowa
    • Fora internetowe i agregatory opinii
    • Przegląd najważniejszych polskich serwisów Web 2.0 ( case studies )
    3. BLOG - ROZMAWIAJ, A NIE MÓW!
    • Czym jest blog, a czym zdecydowanie nie jest
    • Webwriting - tworzenie treści do sieci (warsztat)
    • Siła blogosfery i liderów opinii - współpraca z bloggerami ( case studies )
    • Blog jako narzędzie komunikacji wewnętrznej
    4. SOCIAL MEDIA - UCZESTNICY, A NIE UŻYTKOWNICY
    • Sieci społecznościowe: zasięgi, zasady działania, funkcjonalności
    • Budowanie społeczności wokół marki - cele i metody ( case studies )
    • Mikroblogi (Twitter, Blip) ( warsztat )
    • Serwisy społecznościowe (Facebook, Nasza-Klasa, Goldenline i inne) ( warsztat )
    5. STRATEGIA DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIA
    • Engagement Marketing w sieciach społecznościowych ( case studies )
    • Word of Mouth Marketing - szanse i zagrożenia oraz kodeks dobrych praktyk
    • Viral Marketing - jak zaprojektować udaną kampanię wirusową
    • Kampanie reklamowe w serwisach web 2.0 ( warsztat )
    • Postępowanie w sytuacjach kryzysowych ( case studies )
    6. SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIA
    • Wskaźniki skuteczności
    • Efektywność i optymalizacja działań ( warsztat )
    • Monitoring mediów internetowych
    7. CASE STUDIES 8. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA I PODSUMOWANIE

Inne informacje związane z marketing internetowy

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |