Czas trwania:
2 dni
Lokalizacja:
Warszawa
PROGRAM SZKOLENIA:
Dzień pierwszy
1. EMPLOYER BRANDING - NOWA MODA CZY KONIECZNOŚĆ?
- Employer branding w kontekście wyzwań współczesnego rynku pracy
- Employer branding w kontekście wyników finansowych firmy
- Employer branding a lojalność i zaangażowanie pracowników
2. TWORZENIE STRATEGII BUDOWANIA WIZERUNKU PRACODAWCY:
2.1 ANALIZA STRATEGICZNA:
- Analiza wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego
- Grupy docelowe
- Ocena konkurencji
- Ćwiczenie: analiza strategiczna mojej organizacji
2.2 POZYCJONOWANIE MARKI PRACODAWCY:
- Wartość marki pracodawcy w oczach potencjalnych pracowników
- Funkcje marki pracodawcy
- Elementy oferty rekrutacyjnej
- Najczęściej popełniane błędy
2.3 EGZEKUCJA MARKI PRACODAWCY:
- Narzędzia employer branding
- Najczęściej popełniane błędy
- Ćwiczenie: ocena sposobu pozycjonowania i egzekucji wybranych marek
- Pracodawców
3. EMPLOYER BARANDING W PROCESIE REKRUTACJI:
- Jak skutecznie budować wizerunek pracodawcy w procesie rekrutacji?
- Proces wprowadzenia do pracy czyli siła pierwszego wrażenia
- Ćwiczenie: projektowanie skutecznego procesu wprowadzenia do pracy
Dzień drugi
4. EMPLOYER BRANDING W INTERNECIE:
- Siła strony korporacyjnej i elementy wizerunku pracodawcy on‐line
- Kampanie tematyczne w Internecie
- Jak to robią najlepsi ? - przegląd najlepszych europejskich stron poświęconych Karierze
5. INTERNAL BRANDING - ZNACZENIE 0PROCESÓW KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W UTRZYMYWANIU NAJLEPSZYCH PRACOWNIKÓW:
- Czynniki mające wpływ na zaangażowanie pracowników
- Skuteczna komunikacja jako sposób na budowanie zaangażowania i lojalności pracowników
- Rola menedżerów w kreowaniu wizerunku dobrego pracodawcy
- Ćwiczenie: projektowanie kampanii komunikacyjnej ukierunkowanej na budowanie lojalności pracowników
6. DZIAŁANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU A WIZERUNEK PRACODAWCY:
- Obszary CSR
- Społeczna odpowiedzialność biznesu a budowanie wizerunku pracodawcy
- Tajniki wolontariatu pracowniczego
- Przykłady kampanii CSR