Employer Branding - Budowanie Wizerunku Pracodawcy - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem SelectOne

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Employer Branding - Budowanie Wizerunku Pracodawcy - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Czas trwania: 2 dni
    Lokalizacja: Warszawa     

    PROGRAM SZKOLENIA:

    Dzień pierwszy

    1. EMPLOYER BRANDING - NOWA MODA CZY KONIECZNOŚĆ?

    • Employer branding w kontekście wyzwań współczesnego rynku pracy
    • Employer branding w kontekście wyników finansowych firmy
    • Employer branding a lojalność i zaangażowanie pracowników
    2. TWORZENIE STRATEGII BUDOWANIA WIZERUNKU PRACODAWCY:

       2.1 ANALIZA STRATEGICZNA:
    • Analiza wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego
    • Grupy docelowe
    • Ocena konkurencji
    • Ćwiczenie: analiza strategiczna mojej organizacji
       2.2 POZYCJONOWANIE MARKI PRACODAWCY:
    • Wartość marki pracodawcy w oczach potencjalnych pracowników
    • Funkcje marki pracodawcy
    • Elementy oferty rekrutacyjnej
    • Najczęściej popełniane błędy
       2.3 EGZEKUCJA MARKI PRACODAWCY:
    • Narzędzia employer branding
    • Najczęściej popełniane błędy
    • Ćwiczenie: ocena sposobu pozycjonowania i egzekucji wybranych marek
    • Pracodawców
    3. EMPLOYER BARANDING W PROCESIE REKRUTACJI:
    • Jak skutecznie budować wizerunek pracodawcy w procesie rekrutacji?
    • Proces wprowadzenia do pracy czyli siła pierwszego wrażenia
    • Ćwiczenie: projektowanie skutecznego procesu wprowadzenia do pracy
    Dzień drugi

    4. EMPLOYER BRANDING W INTERNECIE:
    • Siła strony korporacyjnej i elementy wizerunku pracodawcy on‐line
    • Kampanie tematyczne w Internecie
    • Jak to robią najlepsi ? - przegląd najlepszych europejskich stron poświęconych Karierze
    5. INTERNAL BRANDING - ZNACZENIE 0PROCESÓW KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ W UTRZYMYWANIU NAJLEPSZYCH PRACOWNIKÓW:
    • Czynniki mające wpływ na zaangażowanie pracowników
    • Skuteczna komunikacja jako sposób na budowanie zaangażowania i lojalności pracowników
    • Rola menedżerów w kreowaniu wizerunku dobrego pracodawcy
    • Ćwiczenie: projektowanie kampanii komunikacyjnej ukierunkowanej na budowanie lojalności pracowników
    6. DZIAŁANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU A WIZERUNEK PRACODAWCY:
    • Obszary CSR
    • Społeczna odpowiedzialność biznesu a budowanie wizerunku pracodawcy
    • Tajniki wolontariatu pracowniczego
    • Przykłady kampanii CSR

Inne informacje związane z zarządzanie zasobami ludzkimi

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |