Szczegółowe informacje
Od momentu w którym powiesz :”Dzień dobry!” i przedstawisz się rozmówcy, wszystko co powiesz może być wykorzystane przeciwko Tobie…. My nauczymy Ciebie jak kierować rozmową przez telefon, aby osiągnąć zamierzone cele, oraz aby uniknąć pożegnania z klientem zanim się przedstawisz :)
Bez względu na to, czy wykonujesz 50, czy 5 rozmów dziennie, warto, wiedzieć, jak prowadzić nawet najtrudniejsze rozmowy w sposób profesjonalny i w dobrym stylu.
Czy jesteś pewien, że sposób w jaki prowadzisz rozmowę telefoniczną jest pozytywnie odbierany przez Twojego rozmówcę?
Jeżeli odpowiedź na to pytanie zajęła Ci więcej niż 1 sekundę, oznacza to, że potrzebujesz tego szkolenia.
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swoich rozmów telefonicznych.
Wiedzę teoretyczną można zdobyć czytając książki, natomiast prawdziwe zrozumienie i umiejętności przychodzą z rzeczywistym doświadczeniem, dlatego proponujemy Państwu szkolenie, które będzie prowadzone przez trenera-praktyka (Artur Łukasik), który stworzył to szkolenie bazując na własnym doświadczeniu. Artur dedykuje szkolenie wszystkim tym, którzy w swojej pracy zawodowej wykorzystują telefon. Dzięki temu szkoleniu będziesz wiedział co zrobić, aby inni Cię słuchali!
Dodatkowo szkolenie w 80% oparte będzie na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.
CELE SZKOLENIA:
1. poznanie przez uczestników podstawowych zasad przygotowywania i prowadzenia telefonicznych rozmów handlowych,
2. nauczenie uczestników tworzenia poszczególnych elementów skryptu rozmowy telefonicznej i nauczenie korzystanie ze skryptów,
3. zbudowanie u uczestników świadomości jak ważny jest każdy element całego procesu rozmowy telefonicznej,
4. nauczenie uczestników elastyczności w telefonicznym kontakcie z Klientem,
5. przećwiczenie z uczestnikami poszczególnych elementów rozmowy telefonicznej prowadzących do osiągnięcia wyznaczonego celu,
6. nauczenie uczestników szybkiego i właściwego reagowania na postępowanie Klienta.
Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.
Decydując się teraz na szkolenie EFEKTYWNE PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH dostajesz:
- Praktyczne umiejętności wykorzystania technik, które od razu wykorzystasz w swojej pracy, zwiększając liczbę podpisanych kontraktów;
- Nowe podejście dorozmów telefonicznych, które od dzisiaj zaczniesz traktować jako dodatkowe źródło pozyskiwania klientów, informacji;
- Oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na rozwój swoich pasji;
- Doświadczenie łączące zabawę z profesjonalną wiedzą biznesową;
- Dostęp do doświadczonego praktyka - możliwość kontaktu z trenerem po zakończeniu szkolenia;
- Gotowe skrypty z ćwiczeniami, z których możesz korzystać w domu;
- Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Tytuł PRIMUS INTER PARESTo prawda, że na rynku jest wiele firm szkoleniowych, które oferują szkolenia z telefonicznej obsługi klienta, jednak to Akademia Szybkiej Nauki od 13 lat ma grono zadowolonych klientów, którzy chętnie wracają i polecają nasze szkolenia. Do grona naszych zadowolonych klientów należą m.in.: Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. , Polkomtel S.A. , Nestle Polska SA , Biuro Ochrony Rządu, Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne POLFA, i wiele innych
TRENER:
ekspert 2.PNGArtur Łukasik
- trener praktyk, z ponad 15 – letnim doświadczeniem szkoleniowym. Przez ostatnie 10 lat pracował dla największych firm w branży finansowej.
Specjalizacja:
- skuteczna komunikacja,
- NLP,
- zaawansowane szkolenia z technik sprzedaży.
Idealny dla: warsztaty dla grup 12 - 18 osób.
Wyjątkowe / Ciekawostka: trenował sporty pożarnicze (występował na zawodach rangi wojewódzkiej) i brał czynny udział w akcjach gaśniczych.
PROGRAM SZKOLENIA:
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje etapy rozmowy telefonicznej, trudne sytuacje w rozmowach telefonicznych, telefoniczną komunikację z klientem, itp.
Poniżej zamieszczamy zagadnienia, jakie uczestnicy poznają podczas szkolenia:
1. Podstawowe informacje dotyczące rozmów telefonicznych:
· Rola i miejsce rozmowy telefonicznej w procesie sprzedaży.
· Cel główny i cele pomocnicze realizowane podczas rozmowy telefonicznej.
· Typy informacji pojawiające się w trakcie rozmowy telefonicznej.
2. Etapy procesu rozmowy telefonicznej.
· Przygotowanie do przeprowadzenia sesji rozmów telefonicznych.
· Prowadzenie rozmów telefonicznych.
· Podsumowanie i analiza przeprowadzonych rozmów telefonicznych.
3. Rozmowa telefoniczna – proces prowadzenia rozmowy telefonicznej.
· Wprowadzenie - budowanie relacji z Klientem.
· Rozwinięcie - wstępne zainteresowanie Klienta, badanie jego potrzeb i prezentacji rozwiązań.
· Zakończenie - podsumowanie i zakończenie rozmowy z Klientem.
4. Narzędzia w rozmowie telefonicznej.
· Pytania i parafraza.
· Słowa klucze i zwroty perswazyjne.
· Głos jako najważniejszy nośnik informacji.
5. Skrypty telefonicznych rozmów handlowych.
· Rodzaje skryptów.
· Tworzenie skryptów.
· Korzystanie ze skryptów.
6. Trudne sytuacje w rozmowie telefonicznej.
· Reagowanie na otrzymywane informacje i kontynuowanie rozmowy.
· Przyjmowanie i radzenie sobie z wątpliwościami Klienta.