Efektywna obsługa Klienta w dziale logistyki - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Polkadr - Grupa Konsultingowa

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Efektywna obsługa Klienta w dziale logistyki - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Szczecin - Zachodniopomorskie

  • Szczegółowe informacje
    Program 28 h

    1. Wstęp ; Rola logistyki w przedsiębiorstwie:
    - wpływ i znaczenie logistyki dla konkurencyjności firmy
    - struktura organizacyjna logistyki w przedsiębiorstwie
    - integracja procesów produkcyjnych i logistycznych
    - zintegrowane łańcuchy logistyczne

    2. Logistyczna obsługa Klienta:
    - jakość obsługi i kontaktów z klientami a wizerunek firmy
    - kryteria jakości obsługi klienta i kontaktów z klientami
    klient zewnętrzny i wewnętrzny, typy klienta
    - test osobowości – uczestnicy badają swój typ temperamentu / osobowości
    - podstawowe typy osobowości – omówienie
    - rozpoznawanie typów osobowości
    - postępowanie z klientami w zależności od typu osobowości

    3. Komunikacja interpersonalna:
    - podstawowe modele komunikacji międzyludzkiej
    - skuteczność komunikacji
    - słuchanie, komunikacja werbalna i komunikacja niewerbalna – zasady
    - praktyczne ćwiczenia komunikacji z klientem

    4. Zasady obsługi klienta.
    - etapy rozmowy handlowej
    - zasady argumentacji
    - zasady obsługi trudnych klientów
    - skargi i reklamacje
    - rozmowa telefoniczna
    - nowoczesne kanały dystrybucji
    - analiza opłacalności klienta
    - elementy prognozowania i badanie zmienności popytu

    Uwaga! Rozpoczęcie szkolenia w danym terminie uzależnione jest od liczby zgłoszeń.

    Certyfikat:
    Nasza firma jest Instytucją Szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem 2.32/00038/2005 po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia na podstawie § 6 i § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. (Dz. U. Nr 31, poz. 216).


Inne informacje związane z marketing strategiczny

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |