Dla osób, które chcą
skupić działania marketingowe w Internecie by wiedziały:
- jak budować reputację własnej marki w sieci,
- jak stworzyć strategię sprzedażowo-marketingową,
- z których portali warto korzystać,
- jakie funkcjonalności musi mieć strona internetowa.
Internet jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym w marketingu i to nie tylko w przypadku, kiedy planujemy zwiększyć sprzedaż. Jeśli firmy nie ma w Internecie to nie istnieje!
Co, jednak możemy zrobić, kiedy nie stać nas na wysokobudżetowe kampanie w sieci? Czy samodzielnie jesteśmy w stanie prowadzić efektywne działania e-marketingowe? Udowodnimy Państwu, że jest to możliwe, jeśli posługujemy się odpowiednimi narzędziami i wiemy co w Internecie jest skuteczne, a które działania to strata czasu.
PO TYM SZKOLENIU BĘDZIESZ WIEDZIAŁ:
- jak budować reputację własnej marki w sieci
- jak stworzyć prywatny profesjonalny wizerunek w Internecie
- z których portali warto korzystać, a których lepiej unikać podczas kampanii marketingowej
- jak stworzyć strategię marketingowo – sprzedażową uwzględniającą potrzeby firmy
PROGRAM SZKOLENIA:
Poniżej zamieszczamy zagadnienia, jakie uczestnicy poznają podczas szkolenia:
Dzień 1 -
„Ja w Internecie”
Cel
Uświadomienie sobie ważności wizerunku w internecie. Poznanie wszystkich elementów, które mają na niego wpływ. Stworzenie profesjonalnego wizerunku.
Moduł 1:
Przedpołudnie
Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników
Po co Ci wizerunek w internecie?
Jak wpływa wizerunek na sferę biznesową?
Jakie są wady i zalety?
Na co warto uważać?
Co z moją prywatnością?
Czy istnieją narzędzia do budowania wizerunku? Jakich (nie) warto używać?
Moduł 2:
Popołudnie
Część praktyczna – praca z laptopami w Internecie
Jak stworzyć profesjonalny, idealny wizerunek w internecie?
Które portale (nie) warto wykorzystać?
Praktyczne tworzenie na żywo najlepszego możliwego profilu na przykładzie jednego z uczestników (konkurs przed).
Alternatywnie: co mogę w istniejącym profilu poprawić?
Sesja: Q&A (Pytania uczestników)
Dzień 2 „Firma w Internecie”
Cel
Zbudowanie strategii marketingowo-sprzedażowej pod własne potrzeby. Zdobycie niezbędnej wiedzy do efektywnej komunikacji
z grafikami i programistami.
Moduł 3:
Przedpołudnie
Część teoretyczna, aby ujednolicić wiedzę wszystkich uczestników
Jak powinna wyglądać strona internetowa?
Jakie elementy są ważne?
Tworząc strategię marketingową, na czym rzeczywiście warto się skupić?
Jak powinna być napisana treść sprzedażowa w internecie?
Z których narzędzi (nie) warto korzystać?
Moduł 4:
Popołudnie
Część praktyczna – praca z „print screenami” własnych stron internetowych. Alternatywnie: wymyślić sobie stronę jako przykład
Analiza własnej strony internetowej na podstawie strony uczestnika, który się zgłosił jako ochotnik przy rejestracji i wygrał
Tworzenie strategii sprzedażowo-marketingowej pod własne potrzeby
Sesja: Q&A
Ważna informacja: to nie są zajęcia informatyczne, ani jak w Wordpress zbudować stronę.
TRENER:
Sandra Bichl
Posiada unikatowy zestaw umiejętności i doświadczenia. Od siedmiu lat działa w międzynarodowym środowisku (pracowała w 7 krajach, w tym: Ameryka Łacińska & Europa Środkowa i Wschodnia), specjalizuje się w szkoleniach, consultingu i coachingu.
Swoim Klientom pomaga tworzyć strategię sprzedażowo – marketingową jak najbardziej przystającą do ich potrzeb i profilu działalności. W swojej pracy wykorzystuje najnowsze technologie. Prowadziła projekty dla firma takich jak: Hudson Legal Recruitment najpierw na Węgrzech, a potem w Polsce, IXP.net w Ekwadorze oraz wielu przedsiębiorstw e-commerce. Sandra jest poliglotką, posiada także ponadprzeciętne zdolności analityczne – członek Mensa Polska.