... bo nigdy nie ma drugiej szansy, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie na gościu
Praca w hotelu polega przede wszystkim na świadczeniu usług przez ludzi dla ludzi. Recepcja określana często jako „serce” hotelu jest miejscem zwykle pierwszego kontaktu z gościem. Odpowiednio przygotowany, profesjonalny personel recepcyjny, który potrafi sprostać potrzebom i oczekiwaniom gości, dbając jednocześnie o interesy i wizerunek hotelu stanowi zatem podstawę do wdrożenia systemu zarządzania jakością usług. Systemu, który w polskim hotelarstwie stał się powszechnie oczekiwanym, wręcz niezbędnym.
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i praktycznych pozwoli na doskonalenie umiejętności obsługi gościa, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy, wyrobienie poczucia etyki i estetyki zawodowej, zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych.
Szkolenie szczególnie polecamy dla:Na szkolenie szczególnie zapraszamy pracowników działów recepcji oraz rezerwacji w obiektach hotelowych. Mogą w nim uczestniczyć również kierownicy, menadżerowie, właściciele pragnący pogłębić swoją wiedzę nt. standardów pracy w recepcji, a także osoby rozpoczynające karierę w hotelarstwie.
Metodyka zajęć:
Wykład, konwersatorium, ćwiczenia, scenki rodzajowe.
Program szkolenia:
-
Rola i znaczenie recepcji w hotelu
- Prawidłowa organizacja pracy w recepcji
- Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
-
Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych
-
Etyka w zawodzie
-
Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim