Doskonała Obsługa Klientów, Czyli Sprzedać To Za Mało - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Homo Creatore - Ośrodek Doradztwa i Treningów Szkoleniowych

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Doskonała Obsługa Klientów, Czyli Sprzedać To Za Mało - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Dzisiejszy rynek usług rozwija się w niesamowitym tempie, wspierany przez nowoczesne technologie.
    Ponieważ potrzeby i oczekiwania Klientów ulegają nieustannym przemianom, a konkurencyjność na rynku rośnie, trzeba znać precyzyjne odpowiedzi na pytania:
    • Czego tak naprawdę chcą Klienci?
    • Jak im to skutecznie dać?
    • W jaki sposób dzięki zarządzaniu postrzeganiem Klientów wpłynąć na podniesienie pozycji firmy na rynku?
    Do wizerunku Firmy w znaczący sposób przyczynia się praca ludzi z Działów Obsługi Klienta. To właśnie oni w bezpośrednim kontakcie z Klientami i budują sukces lub porażkę.

    Co takiego powoduje, że ten Klient dostarcza pracownikom tylu emocji, czasami stresu? Jaki jest „kod dostępu” do każdego Klienta i co takiego zrobić, aby obie strony po takim kontakcie czuły satysfakcję?

    Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas tego warsztatu skierowanego na nabywanie praktycznych umiejętności.

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Jak korzystać ze współczesnego marketingu:
    • Jak przezwyciężyć natłok i przeciążenie – zbyt wiele możliwości wyboru dla klientów
    • Produkty i usługi są do siebie podobne – czym więc kierują się klienci
    • Kilka słów o neuromarketingu, czyli zaglądamy w duszę klienta
    2. ZŁOTE zasady obsługi klienta:
    • Rola standardów i procedur w obsłudze klienta
    • Liczy się pierwsze wrażenie – jak je zaplanować!
    • Co klient lubi, a czego nigdy nie powinien usłyszeć, czyli zwroty „magiczne” i „tragiczne”
    • Zasada SKUTECZNOŚCI w obsłudze klienta
    3. Profesjonalny pracownik działu obsługi klienta:
    • Dekalog umiejętności - praktyka
    • Nastawienie i jego rola w nawiązaniu relacji z klientem
    • Budowanie zaufania z klientem, czyli moja droga do udzielenia pomocy klientowi
    • ZASADA PPP w rozwiązaniu sprawy klienta
    4. Skuteczne radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy klientami:
    • Techniki postępowania z zastrzeżeniami klientów
    • Metoda „uwalniania powietrza” w trudnej sytuacji z klientem
    • Postępowanie w przypadku reklamacji, czyli reklamacja jako czynnik sukcesu w sprzedaży
    • Manipulacja a wywieranie wpływu
    • Typologia zachowań w sytuacji z „trudnym” klientem

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |