Budowanie Relacji z Klientami - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Europejska Grupa Doradcza

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Budowanie Relacji z Klientami - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Celem zajęć jest zdobycie umiejętności takiego działania aby zachęcić klienta do stałej współpracy, aby zadowolić nawet najtrudniejszych klientów oraz poprawić własną relację z klientem.
    DLA KOGO
    Szkolenie przeznaczone dla wszystkich osób mających kontakt z klientem, głównie pracowników działów obsługi klienta, liderów zespołów, handlowców, asystentów działów handlowych, pracowników zatrudnionych obsłudze klientów.
    KORZYŚCI
    • Wysoka jakość
      zajęcia prowadzą trenerzy posiadający przygotowanie i doświadczenie dydaktyczne w zakresie wykorzystywania aktywnych metod doskonalenia kompetencji. Kadra nastawiona jest przede wszystkim na przekazywanie wiedzy praktycznej, co ma decydujący wpływ na efektywność realizowanych szkoleń.
    • Praktyczna forma
      szkolenie ma formę treningu umiejętności - podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji przez trenera, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia i zadania praktyczne, biorą udział w symulacjach i dyskusjach moderowanych, rozwiązują testy kompetencyjne, analizują przypadki rzeczywiste oraz dydaktyczne. Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu (przez grupę oraz trenera) - uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną. Duże doświadczenie dydaktyczne naszych trenerów gwarantuje bardzo efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie.
    • Wzajemna wymiana doświadczeń
      pomiędzy uczestnikami szkolenia, co pozwoli na weryfikację i doskonalenie umiejętności
    • Konsultacje z trenerem
    • Certyfikat ukończenia szkolenia.
    PROGRAM RAMOWY
    1. Rzeczywiste motywacje klienta
      • Zrozumieć tok rozumowania klienta
      • Odkryć, co motywuje klienta do podejmowania decyzji
      • Docierać do odczuć klienta
      • Określić, co może hamować klienta - obawy klienta
    2. Przyjmować postawy, które zwiększają wzajemne zadowolenie ze współpracy
      • Uwzględniać swoje motywacje osobiste
      • Wykorzystać emocje obecne w relacji z klientem
      • Zaangażować się w pełni w relację z klientem
    3. Utrzymywać trwałe relacje z klientem
      • Wzbudzić zaufanie klienta
      • Sprostać oczekiwaniom klientów wymagających
      • Przemienić klientów trudnych w klientów stałych
    4. Pielęgnować relację ze stałym klientem
      • Zapewnić klienta o swoim zaangażowaniu i niezawodności
      • Unikać klasycznych błędów w relacji z klientem
      • Wprowadzać nowości w podejściu do zastrzeżeń klienta
    5. Zwiększyć dynamikę relacji z klientem
      • Postawić na swoje mocne strony
      • Przekształcić swoje słabsze strony w ścieżki rozwoju
      • Uściślić swój osobisty plan działania
    6. Praktyczne metody pozyskiwania lojalności
      • Budowanie lojalności poprzez obecność w terenie
      • Budowanie lojalności poprzez ofertę: promocje, specjalne taryfy, produkty i usługi
      • Budowanie lojalności poprzez gamę usług: np. klub stałego klienta "Magiczne" momenty w relacjach z klientem
      • Inne narzędzia służące budowaniu lojalności: marketing bezpośredni, newsletter, mailing, marketing telefoniczny, dzień otwarty...

Inne informacje związane z obsługa klienta

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |