Budowanie i Zarządzanie Zespołem - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem PM Group

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Budowanie i Zarządzanie Zespołem - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    • Uświadomienie korzyści płynących z pracy zespołowej
    • Tworzenie optymalnych warunków koniecznych do sprawnego funkcjonowania zespołu
    • Określenie ról pojawiających się w grupie i ich znaczenia dla pracy zespołu
    • Kształtowanie otwartości na zmiany i modyfikacje zachowań
    • Kształcenie poczucia wspólnoty interesów
    • Budowanie motywacji do pracy w zespole
    • Poprawa efektywności w zakresie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej
    • Rozwijanie umiejętności świadomego i efektywnego komunikowania się w zespole
  • Szczegółowe informacje
    PROGRAM SZKOLENIA:
    1. Mechanizmy tworzące grupę – 1 dzień
    • Dynamika grupy
    • Radość pracy zespołowej
    • Zajęcia warsztatowe połączone z autoanalizą 
    Cel: Rozpoznanie mechanizmów rządzących zachowaniami grupy 
     
    2. Etapy tworzenia zespołu – 1 dzień
    • Od zbioru jednostek do zespołu 
    • Wspólna wizja i jasne cele
    • Role grupowe w Twoim zespole - rozpoznanie, jaką rolę Ty odgrywasz w zespole
    • Rodzaje zachowań w zespole
    • Budowanie relacji w zespole
    Cel: Zidentyfikowanie aktualnej pozycji zespołu na modelu cyklu rozwoju zespołu. Analiza SWOT zajmowanej pozycji. Budowanie dojrzałych relacji i odpowiedzialnych za cały zespół zachowań wykorzystujących energię i talenty indywidualne/zespołowe 
     
    3. Zespół z sukcesem  - 2 dzień
    • Charakterystyka zespołu sukcesu
    • Ocena kondycji własnego zespołu:
    1. Analiza własnego zespołu
    2. Badanie spójności grupy
    3. Wydajność zespołu
    Cel: Poznanie możliwych składowych sukcesu zespołu oraz ujednolicenie oceny kondycji własnego zespołu, w ważnych dla członków zespołu wymiarach
     
    4. Skuteczne zarządzanie i doskonalenie przywództwa w organizacji – 2 dzień 
    • pojecie zarządzania, funkcje zarządzania, istota pracy kierowniczej, podstawowe zadania menedżerskie 
    • umiejętności i role  kierownicze, style kierowania i skuteczne przywództwo
    • osobowościowe i organizacyjne uwarunkowania skuteczności kierowania  
    • metody diagnozy i rozwoju kompetencji menedżerskich
    • zarządzanie a przywództwo, przywództwo wizjonerskie
    • cechy i budowanie efektywnych zespołów, kształtowanie konstruktywnej współpracy w organizacji  
    • proces kadrowy w organizacji (dobór, szkolenie, motywowanie i ocena pracowników) 
    • motywacyjna funkcja przywództwa organizacyjnego 
     
    5. Efektywny system motywacyjny w zespole – 3 dzień
    • uwarunkowania poziomu motywacji członka zespołu
    • składniki systemu motywacyjnego 
    • motywowanie finansowe i pozafinansowe
    • indywidualizacja systemu motywacyjnego -podstawowe  potrzeby  ludzkie i ich rozpoznawanie
    • identyfikacja  struktury  potrzeb i dobór bodźców motywacyjnych do zidentyfikowanych potrzeb 
    • funkcje wynagradzania, składniki systemu wynagradzania i ich rola
    • motywacyjna  funkcja  wynagrodzenia, efektywny system wynagradzania  w organizacji 
    • pozafinansowe bodźce motywacyjne i możliwości ich praktycznego wykorzystania
    • motywowanie jako kompetencja społeczna kierownika, motywujące zachowanie  się  kierownika   
    • wytyczne  skutecznej  motywacji, uwarunkowania efektywności systemu motywacyjnego w organizacji 
    • budowanie identyfikacji pracownika z zespołem i organizacją
    • znaczenie kultury w kształtowaniu postaw pracowników 
    • motywowanie a dyscyplinowanie

Inne informacje związane z rozwój kardy kierowniczej

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |