Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętności pozwalające na właściwe wykorzystanie technik autoprezentacji w kontaktach bezpośrednich oraz przygotowanie do wystąpień publicznych, podczas konferencji rasowych, udzielania wywiadów, wystąpień na seminariach, etc. Poznanie reguł komunikacji pozawerbalnej oraz ćwiczenia z kamerą pozwolą uczestnikom świadomie kreować wizerunek własny oraz reprezentowanej organizacji. W trakcie szkolenia uczestnicy pracują z kamerą, a prezentacje te są następnie analizowane. Każdy z uczestników otrzymuje informację zewnętrzną na temat swojego wystąpienia.
Moduł I: AUTOPREZENTACJA I PROFESJONALNE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
- Co to jest prezentacja?
- Metaprogramy – analiza typów słuchaczy
- Analiza i Doskonalenie Indywidualnych Stylów Występowania Przed Forum (klientami)
- Jak przygotować prezentację?
- Cel a powód prezentacji
- Kim jest słuchacz?
- Miejsce prezentacji
- Kiedy prezentować?
- Jak budować wiarygodność firmy?
- Co wiem o konkurencji?
- Co chcę powiedzieć?
- Lista odpowiedzi na sesje pytań
- Co to znaczy skuteczne materiały audiowizualne?
- Sztuka prezentacji językiem korzyści
- Budowanie skutecznej argumentacji
- Budowanie nastroju klienta
- Wykorzystaj swoją zdolność przywoływania sytuacji
- Zastosuje huśtawkę mięśni
- Pamiętaj o diecie
- Przypomnij sobie lepszy sposób myślenia
- Jak się ubrać?
- Zasady prezentacji
- Tuż przed wystąpieniem
- Jak zacząć?
- Co i jak mówić?
- Klient zadaje pytania
- Rozpoznawanie ukrytych komunikatów rozmówcy
- Jak reagować na pytania?
- Rola DOCENY i POMOSTU
- Jak odpowiadać na zabójcze pytania?
- Skuteczne zamknięcia prezentacji przynoszących dużą ilość zamówień