Automotywacja i Motywowanie Podległego Zespołu - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Agencja Sedno

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Automotywacja i Motywowanie Podległego Zespołu - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Legnica - Dolnośląskie

  • Szczegółowe informacje
    Cel szkolenia
    • Rozpoznanie własnego stylu motywowania się
    • Poznanie technik automotywacji i sposobu ich wykorzystania w pracy i życiu codziennym
    • Trening metod ograniczania oddziaływania czynników demotywujących
    • Zbudowanie serii przekonań wspierających w dążeniu do celu
    • Zdobycie wiedzy o tym, jak uczucia wpływają na chęć działania i poznanie metod zarządzania emocjami
    • Poznanie mechanizmów psychologicznych wpływających na poziom odczuwanej przez pracownika motywacji
    • Nabycie umiejętności wzmacniania motywacji pracownika
    • Doświadczenie siebie w roli osoby inspirowanej i inspirującej
    • Pogłębienie samoświadomości w celu efektywniejszego wykorzystania wewnętrznych zasobów
    Uczestnicy
    Szkolenie dla osób, które:
    • zarządzają podległym zespołem
    • są odpowiedzialne za wyniki współpracowników
    • pracują w środowisku, które wymaga umiejętności automotywacji
    • kadra kierownicza, menagerowie, team leaderzy
    Program
    1. Wprowadzenie do zagadnień motywacji i automotywacji
    • Czym jest motywacja i jakie są jej mechanizmy?
    • Motywatory i demotywatory w pracy
    2. Struktury motywacyjne jednostki
    • Odkrywanie i analiza własnych schematów działania i automotywatorów
    • Wartości osobiste jako podstawy budowania i realizacji potrzeb
    • Badanie sytuacji i relacji motywujących
    3. Metody motywowania siebie
    • Diagnoza własnego systemu przekonań i podejścia do wyzwań
    • Budowa wspierających przekonań, wartości i afirmacji
    • Technika zatrzymywania demotywującego koła
    • RTZ - racjonalne podejście do trudnych sytuacji
    • Eliminacja osłabiających obrazów poprzez sterowanie submodalnościami
    • Metody rozładowywania i obniżania natężenia emocji i stresu
    4. Ja - inni a motywacja
    • Komunikowanie własnych potrzeb wobec innych
    • Efektywne zarządzanie relacjami w zgodzie z wzajemnymi oczekiwaniami
    5. Motywowanie pracowników
    • Co motywuje, a co demotywuje pracowników?
    • Analiza potencjału i potrzeb pracownika w aspekcie motywacji wewnętrznej i zewnętrznej
    • Skuteczne sposoby na zwiększenie efektywności współpracy i zadowolenia z jej wykonywania
    • Podstawowe metody i techniki motywowania grup
    • Rozmowa motywująca - jak sprawić, aby przyniosła zamierzony efekt?
    6. Podsumowanie kluczowych aspektów motywowania siebie i innych
    Metody

    Szkolenie prowadzone metodą warsztatową. Szkolenie oparte jest o metody aktywne takie jak: praca w parach, praca w grupach, symulacje grupowe, dyskusje.

Inne informacje związane z motywacja

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |